הרפורמה של רוני אלשיך: מינוי שני סגני מפכ"ל

עוד בטרם נכנס רשמית לתפקידו כמפכ"ל המשטרה, רוני אלשיך עובד על תוכניות חדשות, אחת מהן היא למנות לו שני סגנים. אחד לעניינים מבצעיים והשני לניהול המטה, "יתפנה לאסטרטגיה" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

המפכ"ל החדש רוני אלשיך יכנס רשמית לתפקידו רק בעוד כחודש, אולם מאז אושר מינויו הוא שוקד על תוכניות ורפורמות, בכדי להצעיד את המשטרה קדימה. אחת מתוכניותיו שנחשפה הבוקר נוגעת למבנה הפיקוד במשטרה.

על פי התוכנית, שפורסמה בגלי צה"ל, בכוונת המפכ"ל החדש לשנות את המבנה הארגוני ולפצל את תקפיד סגנו לשני סגנים. האחד יהיה אחראי על מבצעים, בעוד השני יהיה מנהלי ואחראי על עבודת המטה במשטרה.

"מינוי שני סגנים למפכ"ל, עם כר רחב של סמכויות, יאפשר למפכ"ל החדש להתעמק בעיקר. כראש ארגון הוא יוכל להתפנות לאסטרטגיה, ולא לעסוק בכיבוי שרפות. כך יקל עליו לבצע את תהליך שינוי הנורמות בארגון כפי שכיוון השר לביטחון הפנים", אמרו גורמים בארגון.

עוד הוסיפו הגורמים: "אלשיך שבא מבחוץ יוכל לראות טוב יותר מה צריך לשנות ואיך. הוא לא כבול לדפוסים הישנים ואמור לבצע סבב מינויים חדש. לא מין הנמנע שיצמצם בניצבים".

עדיין לא ברור, האם הסגנים יהיו הנציבים בנצי סאו המכהן עתה כממלא מקום המפכ"ל ויורם הלוי מפקד המחוז הדרומי, שהיו גם מועמדים למפכ"לות, או שמא יעדיף אלשיך למנות סגנים אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר