הוגשה הצהרת תובע נגד הרב מאופקים החשוד במעשים חמורים

היום הוגשה הצהרת תובע כנגד הרב מאופקים החשוד במעשים חמורים. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו של הרב עד להגשת כתב אישום. הרב עצמו מכחיש את המיוחס לו (חדשות, בארץ)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Hadas Parush/Flash90)

לפני כשבועיים עצרו חוקרי משטרת אופקים רב חרדי כבן 36 תושב אופקים בחשד שביצע מעשים חמורים בנשים שהתייעצו עמו. היום (רביעי) הוגשה כנגדו הצהרת תובע ובקשה להארכת מעצר.

כזכור, החקירה נפתחה לאחר שמספר נשים התלוננו כנגד הרב וטענו כי כשהיו נערות היו מתייעצות עם הרב והוא ביצע בהן מעשים חמורים. על פי המשטרה, מהחקירה עלה כי הרב נהג ליצור יחסי תלות ולאחר שאמונ הבנות בו היה מוחלט ביצע בהן את זממו מבלי שאלה יכלו להתנגד לו ושהדבר נמשך לאורך תקופה ממושכת. לאחר שבגרו הן אזרו אומץ והגיעו לתחנת אופקים, שם הגישו תלונה.

יש לציין כי לאורך חקירתו הכחיש הרב בתוקף את המיוחס לו, אולם על פי המשטרה, חקירה בהובלתו של פקד גיא ויץ הביאה לביסוס התשתית הראייתית כנגדו והיום הוגשה הצהרת תובע ומעצרו הוארך בארבעה ימים.

מפקד תחנת אופקים סנ"צ קובי מור ציין כי מיד עם קבלת התלונות נפתחה חקירה בתחנת אופקים שהביאה למעצרו של הרב. עוד הוא ציין כי מדובר במעשים חמורים מאוד שנעשו על ידי אדם ששימש כרב של הקורבנות בעת שאלה הגיעו להתייעץ עימו ובטחו בו ללא עוררין בעת שהוא בחר לנצל זאת לצרכיו האישיים וכי היום בתום חקירה שהביאה לביסוס התשתית הראיתית כנגדו ולהגשת הצהרת תובע ולהארכת מעצרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר