טרור ללא הפסקה

פיגוע דריסה בכביש 60: ארבעה חיילים נפגעו, המחבל נורה

בשעה האחרונה דווח על אירוע דריסה בכביש 60. על פי הדיווחים, במקום ישנם ארבעה חיילים שנפגעו, אחד מהם באורח קשה והיתר באורח בינוני וקל. המחבל נורה ונוטרל. מתעדכן(חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
הפצועים מובהלים לבית החולים (צילום: גיל יוחנן - ynet)

מתעדכן • בשעה האחרונה (רביעי) דווח על אירוע דריסה בכביש 60, בין הכפר בית אומר לצומת כרמי צור . על פי הדיווחים, מחבל ערבי עם רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית דרס ארבעה חיילים. אחד מהם נפצע באורח קשה, והיתר באורח בינוני וקל.

כוחות ההצלה שהוזעקו למקום העניקו לנפגעים טיפול רפואי ראשוני בזירה ולאחר מכן הם הובהלו לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. המחבל נורה ונוטרל ומצבו קשה. כוחות צבא גדולים הוקפצו למקום.

מחקירה ראשונית עולה כי מדובר בפיגוע משולב של זריקת אבנים ודריסה. על פי העדויות, רכב ישראלי נרגם באבנים, וכאשר החיילים יצאו ממנו הם נדרסו על ידי רכב בעל לוחיות זיהוי לא תואמות. בנוסף, במקום לא נמצאו סימני בלימה, מה שמעיד כי מדובר ככל הנראה בפיגוע.

זירת הפיגוע (צילום: מועצה אזורית גוש עציון)
זירת הפיגוע, הערב (צילום: מועצה אזורית גוש עציון)

כזכור, אברהם אשר חסנו הי"ד נהרג באירוע דומה השבוע. חסנו יצא מרכבו לאחר שנרגם באבנים ואז נדרס למוות על ידי משאית פלסטינית. נהג המשאית נמלט מהמקום והסגיר את עצמו לידי המשטרה הפלסטינית. לדבריו, מדובר בתאונה ולא בפיגוע.

מוקדם יותר היום דקרו שני מחבלים חיילת ופצעו אותה באורח קשה מאוד. חברתה חיסלה מחבל אחד והמחבל הנוסף נעצר.

בשעות הבוקר אירע פיגוע דריסה נוסף במחסום משטרה בבנימין, כאשר נהג ערבי עם רכב בעל לוחית זיהוי ישראלית התבקש לעצור לבדיקה שגרתית, האיץ לעבר השוטרים ודרס אחד מהם.

הנהג נמלט מהמקום אך נעצר מספר שעות לאחר מכן על ידי כוחות הביטחון. הוא נלקח לחקירה במשטרת בנימין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר