יגאל רווח זכה שוב בתקציב הפרסום החרדי של עיריית ירושלים

משרד הפרסום "אפיקים" בבעלותו של יגאל רווח ימשיך להיות אחראי על הפרסום לציבור החרדי עבור עיריית ירושלים. מדובר בתקציב פרסום של כ-2 מיליון שקלים (ברנז'ה, פרסום ושיווק)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
יגאל רווח (צילום: שמוליק סופר, פלאש 90)

משרד הפרסום "אפיקים" בבעלותו של יגאל רווח ימשיך להיות אחראי על הפרסום למגזר החרדי עבור עיריית ירושלים. כך הוחלט בתום מכרז שבו השתתפו גם משרדי הפרסום - "גל אורן BSD", "בולטון פוטנציאל" ו"פרסומי ישראל".

"אפיקים" מטפל בתקציב הפרסום החרדי של עיריית ירושלים מאז שנת 2011. כך דווח באתר "אייס". על פי הדיווח, בשנת 2014 עמד תקציב הפרסום של העירייה על כ-20 מיליון שקל במחירי מחירון, המהווים בפועל כ-8 מיליון שקלים.

חלקו החרדי של התקציב, שטופל ברובו על ידי 'אפיקים' עמד על כ-5 מיליון שקלים במחירי מחירון המהווים בפועל כ-2 מיליון שקלים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר