ג'ו ביידן הודיע: לא אתמודד לנשיאות

במסיבת עיתונאים מיוחדת בבית הלבן, יחד עם רעייתו והנשיא ברק אובמה, סגן נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע כי הוא לא יתמודד לנשיאות ארה"ב. הסיבה: המשפחה לא מוכנה (חדשות, בעולם)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: shutterstock)

במסיבת עיתונאים מיוחדת בבית הלבן, יחד עם רעייתו ג'יל ונשיא ארה"ב ברק אובמה, סגן הנשיא ג'ו ביידן (72) הודיע היום (רביעי) כי הוא לא יתמודד בפריימריז הדמוקרטים לנשיאות ארה"ב.

ההודעה של ביידן מגיעה לאחר שאמש דווח כי ביידן דווקא יודיע על התמודדותו, אך נראה כי הידיעות היו מוקדמות מדי. "למרות שלא אהיה מועמד, אני לא אשב בשקט", אמר ביידן, "אני מתכוון לדבר בבירור ובתקיפות בכל נושא כדי להשפיע כמה שאני יכול בענייני המפלגה ולכיוון שאליה הולכת האומה כולה".

ההודעה היום של ביידן גרמה לשמחה רבה במחנה של הילרי קלינטון, המועמדת המובילה במירוץ הדמוקרטי, זאת מאחר ועל פי כל הסקרים, במידה וביידן היה נכנס למירוץ ניצחונה כלל לא היה מובטח והיא הייתה נאלצת לצאת למלחמה של ממש על הקול הדמוקרטי.

לדברי ביידן, ההחלטה הגיעה מאחר ומשפחתו לא הייתה מוכנה למירוץ הקשה, הסיזיפי ומלא ההשמצות - גם בתוך המפלגה הדמוקרטית וגם מהמפלגה הרפובליקנית.

"ההחלטה הזו לא קשורה לדד-ליינים, לעימותים או לפריימריז. אני יודע שלא אוכל לעשות את זה אם המשפחה שלי לא מוכנה לכך", אמר ביידן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר