המשטרה הצבאית החוקרת:

היהודי שנורה למוות בירושלים: חרדי שחשד שהחיילים מחבלים

במצ"ח מעריכים כי המאבטח החרדי שנורה אמש בידי חיילים לאחר שנחשד כמחבל, חשד כי החיילים הם מחבלים ודרש מהם תעודת זהות, הם חשדו בו ולאחר עימות פיזי ירו בו למוות (חדשות, בארץ)

ב. נסני | כיכר השבת |
זירת הטרגדיה, אמש (צילום: הדס פרוש, פלאש 90 )

הטרגדיה בירושלים: במשטרה הצבאית החוקרת (מצ"ח), מתייחסים הבוקר (חמישי), לטרגדיה הנוראית אמש, כאשר חייל צה"ל ירה למוות במאבטח חרדי, שנחשד בטעות כמחבל, בסמוך לתחנה המרכזית בירושלים.

לדברי מצ"ח, המאבטח שנורה למוות הינו איש כוחות הביטחון לשעבר וכיום משמש כמאבטח, ככל הנראה הוא חשד בשני החיילים שעלו לאוטובוס כי הם מחבלים ובקש מהם תעודה מזהה, הם במקביל חשדו שהוא המחבל ובמקום התפתחה מהומה ועימות פיזי. במהלכה ירה אחד החיילים במאבטח והרג אותו.

במצ"ח מתכוונים לחקור את שני החיילים שירו במאבטח.

כזכור, מי שגילה אמש שמדובר בטעות בזיהוי היה יו"ר זק"א יהודה משי זהב, שהגיע לזירה במהירות והבין כי מדובר באדם יהודי. על פי הנוהל החדש, אנשי זק"א כיסו את החשוד בשקית שחורה כמו שאר המחבלים בזירות הפיגועים, אך לאחר מכן, בעקבות פרטי זיהוי שהיו על החשוד, הבין יו"ר זק"א כי מדובר ביהודי והוא כוסה בשקית לבנה של זק"א.

בשיחה עם "כיכר השבת" סיפר אמש משי זהב: "הגעתי לזירה עם צוות של זק"א. בתחילה זה היה נראה כמו זירת פיגוע רגילה בה חוסל מחבל. לאחר מכן התבקשתי על ידי המשטרה לטפל בגופה. זיהיתי שמדובר ביהודי וחלה פה טעות. מיד עדכנתי את המשטרה ושינינו את השקית משחורה ללבנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר