צפו בווידאו

רבנים, פוליטיקאים וסלבס מברכים את נתניהו ליום הולדתו

במהלך חגיגות יום הולדתו ה-66 של ראש הממשלה בנימין נתניהו הוקרן סרטון חגיגי בו רבנים, פוליטיקאים וסלבס מברכים אותו בחום. ליצמן ציין לשבח את מלחמתו של נתניהו בטרור • צפו (ברנז'ה)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: Miriam Alster/Flash90)

שבוע של חגיגות: במסגרת נסיעתו של ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו אמש (רביעי) לגרמניה חגגו לו מקורביו את יום הולדתו ה-66 וציינו זאת בהכנת עוגה מרשימה שחולקה לנוסעים.

יממה קודם לכן נערכה מסיבת הפתעה לראש הממשלה כשבחלקה המרכזי הוקרן סרטון חגיגי בו נראים חבריו וידידיו של נתניהו ורעייתו, בהם רבנים, שרים אישי ציבור וס'לבס' כשהם מאחלים ברכת מזל טוב.

את המצגת פותח בברכתו רבה הראשי של ת"א יפו הגאון רבי ישראל מאיר לאו המאחל ל"ביבי" אריכות ימים ושנים גם בכמות וגם באיכות.

מיד לאחריו נראה מדבר למצלמה בנו, רבה הראשי של מדינת ישראל, הגאון רבי דוד לאו, שמשגר אף הוא ברכה לבבית.

בהמשך עושים זאת הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר וכן הגאון רבי שמואל רבינוביץ רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים.

שר הבריאות יעקב ליצמן מאחל אף הוא את ברכתו ומציין כי נתניהו נלחם בטרור כפי שנחשף לדבר בעת השתתפותו שלו בישיבת הקבינט שהתקיימה לאחרונה.

שרים נוספים הנצפים במצגת הינם שר הביטחון משה בוגי יעלון, השר לבטחון פנים גלעד ארדן, שרת התרבות והספורט מירי רגב, שר הפנים סילבן שלום, סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי, שר התיירות יריב לוין ושר העלייה והקליטה והשר לענייני ירושלים זאב אלקין וכן מקורבי משפחת נתניהו, הזמר עמיר בניון, מעצב הפנים מושיק גלאמין, השף והידוען שגב משה ורעייתו סנדרה רינגלר המשמשת גם כסטייליסטית ויועצת האופנה של שרה נתניהו רעייתו של ראש הממשלה.

יזם עורך ומפיץ הסרט הוא ליאור הררי מנהל קבוצות הליכודניקים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר