הלינץ' באזרח האריתריאי בבאר שבע: קצין השב"ס שוחרר למעצר בית

קצין שב"ס מישר רונן כהן וסוהר נוסף, שנחשדו במעורבות בלינץ' באזרח האריתראי הפטום זרהום בפיגוע בבאר שבע, שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים. "לא ללכת שבי אחרי סיסמאות" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
רונן כהן משוחרר מהמעצר (צילום: הרצל יוסף - ynet)

קצין שב"ס מישר רונן כהן וסוהר נוסף, שנעצרו בגין הלינץ' באזרח האריתריאי הפטום זרהום, שנהרג בזירת הפיגוע בתחנה המרכזית בבאר שבע, לאחר שנחשד בטעות כמחבל, שוחררו למעצר בית בתנאים מגבילים.

שופט בית משפט השלום בבאר שבע אמיר דורון אמר כי "מצופה מכל אחד בחברה לשמור על צביונה כחברה מתוקנת שאינה הולכת שבי אחרי סיסמאות".

בתוך כך, הותר לפרסום כי דוד מויאל, תושב באר שבע, חשוד אף הוא במעורבות באירוע הלינץ'. הוא נחקר גם בשעה זו על מעשיו ויובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט בעיר.

שאר החשודים בלינץ' (צילום: הרצל יוסף - ynet)

על פי החשד, באירוע השתתפו גם שני חיילי צה"ל, והמשטרה הצבאית החוקרת כבר הודיעה כי היא מצטרפת לחקירה. ביום ראשון מתכוון היועמ"ש יהודה וינשטיין לקיים דיון בנושא.

בשירות בתי הסוהר הגיבו בחריפות לנושא, בהודעה מטעמם נמסר כי הם מגנים את האירוע וכי אלימות נוגדת את ערכי הארגון. בנוסף, בשב"ס אמרו כי יפעלו למצות עם החשודים את הדין גם במישור המנהלי.

מהמשטרה נמסר: "חוקרי היחידה המרכזית במרחב נגב עצרו ארבעה חשודים בתקיפת הנתין הזר בתחנה המרכזית בבאר שבע ביום ראשון. מעצר החשודים התבצע לאחר קבלת תוצאות הנתיחה מהמכון לרפואה משפטית ולאחר התייעצות עם הפרקליטות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר