"חבלה בנסיבות מחמירות"

הצהרת תובע נגד היהודי שדקר ארבעה בדואים בדימונה

המשטרה הגישה הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום נגד היהודי החשוד בדקירת ארבעה מתושבי הפזורה הבדואית, על רקע לאומני, לפני כשבועיים על עברית חבלה בנסיבות מחמירות (אקטואליה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

המשטרה הגישה היום (חמישי) הצהרת תובע לפני הגשת כתב אישום נגד היהודי החשוד בדקירת ארבעה מתושבי הפזורה הבדואית, על רקע לאומני.

האירוע התרחש ביום שישי לפני כשבועיים, אז הגיע החשוד עאל רחוב מרחבים בדימונה כשסכין בידו והחל לדקור ארבעה בדואים שהיו במקום.

כוחות משטרה שהגיעו לזירה לאחר שדווח להם על לכאורה פיגוע נגד יהודים, החלו בסריקות אחר החשוד. כמה דקות לאחר מכן התקבל דיווח מעדי ראייה כי החשוד בן ה-17 נמצא בחצר בית הספר. הוא נעצר והועבר לחקירת כוחות הביטחון.

מפקד מרחב נגב תת ניצב אמנון אלקלעי הטיל את החקירה על יחידה מרכזית נגב והיום בתום חקירה שנמשכה שבועיים ולאחר ביסוס תשתית ראייתית תוגש בקשה להארכת מעצר עם הצהרת תובע עח עבירה של חבלה בנסיבות מחמירות.

מפקד מרחב נגב תת ניצב אמנון אלקלעי ציין כי מיד עם קבלת ההודעה הוקפצו למקום כוחות משטרה שהחלו בסריקות אחר החשוד שנעצר סמוך לשער בית הספר לאחר שדקר קורבן נוסף.

עוד הוא ציין כי המשטרה רואה בחומרה רבה כל ניסיון לפגוע באחר קל וחומר על רקע מוצא או לאומיות ותנקוט אפס סובלנות כלפי ניסיונות מעין אלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר