ליצמן מוציא לפועל את התכנית להקלות במתן קנאביס רפואי

לפי הדיווח בגל"צ, משרד הבריאות גיבש תכנית להכשרת רופאים נוספים מתחומים שונים שיוכלו להעניק אישור שימוש בקנאביס רפואי עבור חולים. ההרשמה להכשרה תתבצע שלא בכפייה אלא בהתנדבות (בריאות, בארץ)

שושי מילר | כיכר השבת |
קנאביס (צילום: אביר סולטן, פלאש 90)

תכנית הקנאביס הרפואי של שר הבריאות יוצאת לדרך: לאחר ששר הבריאות יעקב ליצמן הצהיר לפני מספר חודשים כי בכוונתו להקל על קבלת אישור לשימוש בקנאביס עבור חולים, משרדו גיבש לאחרונה תכנית להכשרת רופאים נוספים שיוכלו להעניק רישיון שימוש בסם, כך דיווחה הבוקר (חמישי) יערה שפירא בגלי צה"ל.

לפי הדיווח, תכנית ההכשרה לרופאים תארך יומיים, והיא גובשה בתיאום בין משרד הבריאות וההסתדרות הרפואית. היא מיועדת בין היתר לרופאי משפחה, רופאי ילדים, רופאים אונקולוגים, פסיכיאטרים, אורתופדים ועוד.

שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ההסתדרות הרפואית ד"ר לאוניד אידלמן אמר לגל"צ כי ההרשמה להכשרת הרופאים תיעשה מרצונם של הרופאים ולא בכפייה: "רופאים שירצו לטפל בקנאביס ילמדו איך לטפל. הרופאים ילמדו מתי לתת אישורים ומתי לא".

ההכשרה תועבר על ידי צוותים משותפים של ההסתדרות הרפואית ויחידת הקנאביס של משרד הבריאות בראשות ד"ר מיכאל דור. עוד דווח כי משרד הבריאות מסר כי בכוונתו להכשיר מספר גדול ככל האפשר של רופאים בכדי להקל על החולים.

תומכי קנאביס משבחים את ליצמן (צילום: גדי וילצ'רסקי)

כזכור, לפני מספר חודשים, לאחר שליצמן הודיע כי בכוונתו לאפשר מכירה של קנאביס רפואי בבתי מרקחת ולהקל על החולים, הוא זכה לתמיכה אדירה מפעילים חברתיים. הפעיל גדי וילצ'רסקי צילם סרטון מיוחד לליצמן מהודו והקדיש לו שיר: "שלום לך סגן שר הבריאות הצדיק יעקב ליצמן. סחטיין עליך ליצמן. צעד קטן ליצמן וצעד גדול לליגליזציה. אנו מקדישים לך מהודו את השיר - ליצמן מלך ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר