בצל גל הטרור

גיסו של מחמוד עבאס עבר ניתוח בישראל

בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר הרשות אבו מאזן תוקפים זה את זה, גיסו של יו"ר הרשות הפלסטינית עבר ניתוח לב מציל חיים בבית החולים הפרטי אסותא בתל אביב, כך פורסם הערב (חדשות)

שושי מילר | כיכר השבת |
אבו מאזן (צילום: אמיר לוי, פלאש 90)

גיסו של יו"ר הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס (אבו מאזן), עבר ניתוח לב מציל חיים בבית החולים הפרטי אסותא בתל אביב, כך פורסם הערב (חמישי). קרוב משפחתו של אבו מאזן נותן בישראל, כאשר ברקע נמשכות המתקפות בין אבו מאזן ונתניהו בנוגע לגל הטרור שפוקד את ישראל.

נתניהו כתב הערב בחשבון הטוויטר שלו: "הגיע הזמן שהקהילה הבינלאומית תגיד בבירור לנשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס: תפסיק להפיץ שקרים על ישראל".

בשבוע שעבר טען יו"ר הרשות כי ישראל הוציאה להורג את הנער בן ה-13 שביצע את הפיגוע בפסגת זאב, אולם הילד לא נורה, ואף טופל בבית חולים ישראלי. ראש הממשלה נתניהו תקף גם אז את שקריו של עבאס.

מאוחר יותר, האשים נתניהו את אבו מאזן בגל הטרור ואמר כי הוא "הצטרף לחמאס ודאעש" שמפיצים שקרים על הפעילות הישראלית בהר הבית.

לפני יותר משנה, בשיאה של פרשת חטיפת שלושת הנערים, פורסם באתר ynet כי אישתו של אבו מאזן, אמינה עבאס, עברה הליך רפואי בבית החולים 'אסותא' בת"א. השרה איילת שקד (אז ח"כית) שהתייחסה אז לנושא אמרה כי "זה בדיוק ההבדל בינינו לבינם. יש מי שמחלק סוכריות כשחוטפים ילדים, ויש מי שמטפל באויב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר