"עוד נגיע אליכם"

דאע"ש בסרטון מאיים בעברית: לא יישאר יהודי אחד בירושלים

בפעם הראשונה ארגון הטרור שחתום על מעשי זוועה בלתי נתפסים משחרר וידאו של לוחם המדבר בשפה העברית ומאיים: "בקרוב לא יישאר יהודי אחד בירושלים ובכל רחבי הארץ" (בארץ)

ב. נסני | כיכר השבת |
לוחם דאע"ש מאיים בעברית (צילום מסך)

דאע"ש מאיים, והפעם בעברית: לוחם של ארגון הטרור הקיצוני דאע"ש צולם בסרטון וידאו חדש שבו הוא מאיים בעברית צחה על תושבי ישראל.

אלה דברי האיום של מחבל דאע"ש שנשמע מדבר עברית רהוטה מאוד. "לכל היהודים שכבשו את הארץ של המוסלמים, המלחמה האמיתית עוד לא התחילה. כל מה שהיה לכם מקודם זה פשוט משחק ילדים לעומת מה שעומד לקרות לכם בעתיד הקרוב אינשאללה".

"תעשו מה שבא לכם בינתיים עד שנגיע אליכם ואז נחייב אתכם הכול כפול עשר על הפשעים שלכם שעשיתם. ונבטיח לכם שבקרוב לא יישאר יהודי אחד בירושלים ובכל רחבי הארץ וכן נמשיך הלאה עד שנחסל את המחלה הזאת מכל העולם".

"תראו מה קרה לכם מכמה דריסות ודקירות מהאחים שלנו בפלסטין. התהפכתם על הראשון שלכם ופחדתם מכול נהג שנוסע מהר. אפילו פחדתם מכל בן אדם שתופס משהו ביד. פשוט זוהי הרמה שלכם. תחשבו אפילו לשניות מה יקרה לכם כשיגיעו בקרוב אינשאללה עשרות אלפים מכל מקום בעולם כדי לשחוט אתכם ולזרוק אתכם לזבל בלי חזרה. חוץ מהרכבים והפצצות, הילד הכי קטן מוכן לעלות על הרכב הזה ולשלוח אתכם בקו ישיר לעזאזל".

"כמו ששמו אותם בין סוריה לעיראק, אנחנו אינשאללה נסיר אותם בין סוריה לירדן, בין סוריה לפלסטין בעזרת אללה", המשיך פעיל דאעש. "אנחנו בדרך להמשיך את זה ולהסיר אותם בכל מקום אינשאללה". לדבריו, "זה לא סתם דיבור באוויר. אנחנו מתקדמים אליכם לכל מקום מצפון מדרום מסיני מדמשק. מכל רחבי העולם אנחנו נבוא אליכם לחסול אתכם. אנחנו נשבעים לכם שלא תיאבד לשווא אף נקודת דם אחת של מוסלמי שהרגתם ושאתם הורגים כל יום ואנחנו רואים את זה ורואים את הפשעים שלכם לכם. החשבון בינינו מתארך יותר ויותר ואנחנו מוכנים לכך בזמן הקרוב אינשאללה".

"אולי אתם חושבים שזה רחוק מדי וקשה אבל אנחנו רואים שזה ממש קל וקרוב אינשאללה". בסיום הסרטון הוא חזר על המסר שלו בערבית כשהוא מניף את הסכין בידו. לפי שעה דווקא שלוחת דאעש בסיני, שנחשבת כקרובה ביותר גיאוגרפית לישראל, לא התייחסה במישור הפומבי לפחות להסלמה הנוכחית בזירה הפלסטינית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר