המחבל נלכד ברגע האחרון

בחסדי שמים: נמנע פיגוע דקירה בנוף ציון

צעיר בן 21 מג'בל מוכבר עורר את חשדם של תושבי שכונת נוף ציון בירושלים ואלה הזעיקו כוח משטרה. הכוח ביקש מהצעיר להציג את ידיו ואז התגלה כי הוא נושא סכין. החשוד הועבר לחקירה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אילוסטרציה (Noam Moskowitz /Flash90)

חסדי השם: תושבי שכונת נוף ציון בירושלים הבחינו הבוקר (שישי) באדם חשו שצפה לעבר בתי יהודים. כוח מג"ב שהגיע למקום מצא על החשוד סכין שהחביא בשרוולו.

בבואם לשטח שמרו השוטרים מרחק ביטחון ותוך שהם מקפידים על אבטחה הדדית, ביקשו מהחשוד להציג את ידיו. החשוד הציג את ידיו כשיד ימין מאוגרפת.

השוטרים ביקשו שיפתח את ידו על מנת לוודא שאינו מחזיק אמצעי פוגעני, אך החשוד סרב וביקש שיאפשרו לו לחזור לביתו בג׳בל מוכבר.

השוטרים התעקשו לבדוק את החשוד כשם אינם מסירים עיניהם מידו המאוגרפת, תוך פעולת הסחה שעשו, זינק אחת השוטרים לעבר החשוד ותפס את ידו. השוטרים השתלטו על החשוד ובחיפוש נתפסה סכין מוסתרת בתוך שרוולו.

החשוד הועבר לחקירה במרחב קדם.

רס"מ אייל בן סימון, מפקד צוות בילוש בשחר 101 צפון אמר: "אנו מתגברים בירושלים במשימות מגוונות למען בטחון התושבים. הפעילות הנחושה של הצוות לצד עירנות התושבים מנעה אפשרות לפיגוע דקירה. אנו נמשיכים לפעול במקצועיות ובנחישות לבטחון כלל התושבים והמבקרים בעיר הבירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר