הרצוג בבית האדמו"ר מצאנז: בדרך לקואליציה?

יו"ר האופוזיציה הגיע למעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז בנתניה. הרצוג שהה בחדרו של הרבי לדיון ממושך, וההערכה היא כי בשיחה עלתה אפשרות של הצטרפות 'המחנה הציוני' לקואליציית נתניהו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בשעות הערב אתמול הגיע יו'"ר האופוזיציה יצחק הרצוג למעונו של כ"ק האדמו"ר מצאנז בנתניה. הרצוג שהה בחדרו של הרבי לדיון ממושך ב-4 עיניים במשך כחצי שעה, ולדברי גורמים בחסידות ההערכה היא שהשניים שוחחו גם בעניין הצטרפותם האפשרית של המחנה הציוני לקואליציה נתניהו.

כמו כן עלו בפגישה נושאים נוספים שאינם בעלי משמעויות פוליטיות.

לדברי גורמים בחצר צאנז, מדובר בפגישה שנקבעה עוד לפני הבחירות אולם בחסידות לא רצו שהדבר יצטייר כתמיכה אפשרית במי מהמתמודדים לראשות הממשלה ולכן העדיפו לדחותה ולקיימה כעת.

גם בלשכת הרצוג מספקים הסבר דומה ואייל שויקי, ראש המטה של הרצוג אומר לכיכר השבת "ראש האופוזיציה יצחק הרצוג מכיר ומוקיר את האדמו"ר שנים. מדובר בפגישה שנקבעה מזמן".

כזכור, לפני הבחירות האחרונות הצהירו פוליטיקאים רבים על תמיכה אפשרית בהרצוג זאת ערב האכזבה ששררה באותה העת מיחסו של ראש הממשלה נתניהו כלפי המגזר החרדי ועולם התורה.

לאחר הבחירות כאשר התברר שנתניהו הוא ראש הממשלה הבא מיהרו החרדים לחתום עימו הסכם קואליציוני על מנת למקסם את ההישגים עבור האברכים ומשפחות מרובות הילדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר