המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

המשיח עובד ופועל בסתר, מגן ושומר בסתר, מתפלל על היהודים בסתר, שלא יינזק אף יהודי! למרות שענן אש מקיף ושומר על גבולות ישראל, זה תהליך אלוקי לבריאת העולם מחדש, ולהכנת העולם כולו לגאולה ומשיח

(באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם, אבא של העולם הזה ואבא של היהודים!

כל אסונות הטבע, האש והמים, הרוחות והשיטפונות, רעידות האדמה והסכסוכים בין מדינות ובתוכן, כל התוהו ובוהו וגוג ומגוג שקיימים בחו"ל ולא בישראל, כל התהליך הזה ששבעה מיליארד אנשים נמצאים בבלבול נוראי - כל זה הכנות. הקדוש-ברוך-הוא מכין את בריאת העולם מחדש, כמו העולם שלפני חטא אדם הראשון, רק שמיליונים ישארו בעולם, לא אדם אחד! הקדוש-ברוך-הוא הולך להפוך את העולם הרע של שנאת חינם, הרג, רצח והרס, לעולם חדש של אהבה ושלום, עולם של רחמים, עולם שלא יהיו בו מלחמות, לא שנאת חינם ולא הרג, עולם חדש שתהיה בו אהבת חינם וחיים לעולמי עולמים ליהודים שישלטו על כל העולם מתוך מדינת ישראל, עולם חדש שיהיה טוב לכולם!

היהודים בחו"ל צריכים לעלות דחוף למדינת ישראל. שיפסיקו להתלונן, להתמרמר ולקטר, עוד מעט תהיה אנטישמיות אכזרית ביותר ותהיה להם בהלה שלא חלמו עליה מעולם. יהודים יבואו במהירות-האור לארץ ישראל, בעל כורחם. בורא עולם הזהיר אותם המון שנים לעלות לארץ ישראל, אבל הכסף, החומר והתאוות מחזיקים אותם שם. החיים שווים הכל, אדם בשביל לחיות מוכן לעשות הכל. האנטישמיות תתגבר ותתגבר עד בלי סוף, עד שלא יישאר יהודי אחד בחו"ל.

מדינת ישראל שוכחת שרוב העולם מוסלמים ולא יהודים. רוב המדינות מדברות על מדינת ישראל דברים לא הכי טובים, בגלל מה שקורה בארץ. רוב העולם מוסלמים ואסור לנו להתרגש מהתקשורת העולמית.

ממשלת ישראל, להמשיך להגן על ארץ ישראל ולא להיות בשאננות. הפלסטינאים, החמאס, אבו מאזן והג'יהאד, הם כולם יד אחת, מלוכדים מאוחדים, הכל הצגה אחת שלמה, שחקנים שמתאימים להוליווד. לא אכפת להם בכלל מהמסגדים שלהם ולא מאל-אקצא, מטרתם לפגוע ולהרוס את היהודים בארץ ובעולם. לא תהיה ולא תהיה אינתיפאדה שלישית ולא אינתיפאדה רביעית.

הקדוש-ברוך-הוא מעיר ומאיר את עיניהם של צבא-הגנה-לישראל ואנשי הביטחון. החיילים מוגנים ושמורים מריבונו של עולם ועושים עבודת קודש! תהיו בביטחון וערנות - תהיו מוגנים ושמורים! בממשלת ישראל צריכים להיות מלוכדים ומאוחדים ובדעה אחת, לא לחפש מי צודק ומי אשם, זה לא משחק. ליהודים אין מדינה אחרת, מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי!

כל העולם פתאום הפכו להיות 'מתוקים', מתלוננים על מדינת ישראל מה היא עושה ואיך היא מתנהגת. הערבים פוגעים בנו והם מאשימים אותנו... הקדוש-ברוך-הוא אומר לכל מדינות העולם: 'שכחתם מה קורה במדינותיכם?! בסוריה המורדים וחיזבאללה, בעיראק, תורכיה, ירדן, מצרים, תימן, בכל מדינות העולם יש רצח והרג המוני - ולא רואים את זה 'המִסכנים', רואים רק שהערבים רוצים להרוג יהודים ומאשימים את היהודים...

אומר הקדוש-ברוך-הוא לעם ישראל לא לרחם על אכזריים "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" ואני מלמעלה אשמור עליכם.

בחורי ישיבות וכוללים, יישבו ללמוד תורה חזק. כל הרבנים, ראשי הקהילות, אנשי הרוח והמנהיגים בארץ ישראל, צריכים לארגן תפילות בבתי כנסת וקריאת תהילים להגנה על צה"ל, המשטרה, כוחות הביטחון והיהודים במדינת ישראל. יהודים יקרים לחזור בתשובה לאבינו שבשמיים ולקיים את עשרת הדיברות. דרך ארץ קדמה לתורה!

מדינת ישראל, לחזור לשגרה ולהתנהג רגיל, לא לפחד מאף אחד. כל יהודי שיש לו רישיון נשק שייקח אותו איתו לכל מקום. יהודי שלא ייקח את החוק לידיו. יש חוק במדינת ישראל, יש צה"ל ואנשי ביטחון, החוק בידיים שלהם ולא בידי האזרחים.

אבו מאזן וכל חבריו 'משחקים אותה' מִסכנים והם מסוכנים ביותר, שחקנים טובים – שקרנים! רוצים שהעולם יראה כמה הם מִסכנים ושירחמו עליהם. יש קנוניות מסביב לירושלים, והם מדריכים את המחבלים הצעירים והמבוגרים איך לפגוע במדינת ישראל. רוב הערבים אוהבים כסף וכשהמסחר והעסקים שלהם לא עובדים, הם רוצים לעשות שלום כדי שהעסקים יעבדו.

החמאס בעזה כאילו בשקט, 'ילד טוב שעוד לא צמחו לו שיניים'. הם עובדים 24 שעות מסביב לשעון כדי להכין 40 מנהרות לכיוון ישראל. הם עושים הכל כדי להביא הרבה טילים ממדבר סיני לרצועת עזה. אבו מאזן והחמאס הם המנהיגים הראשיים להפעלת הטרור בירושלים ובכל הארץ, כדי שצה"ל ואנשי הביטחון יהיו עסוקים בזה ובינתיים הם יכינו את המנהרות והטילים ברצועת עזה. רוצים לבלבל את ממשלת ישראל והציבור היהודי.

אסור למדינת ישראל לוותר אפילו על סנטימטר אחד ממדינת הקודש! ההיפך, צריך להתעורר ולהיזהר זהירות גדולה ביותר, לא לתת להם אפילו סנטימטר ממדינת הקודש - הם לא רוצים שלום! אריה, כשהוא רעב הוא אוכל גם את בעל הבית שלו, לא מרחם על אף אחד.

סוריה ממשיכה לבעור, ימשיך להיות שם בלאגן ולא יפסיק.

ירדן הפליטים אוכלים אותה, כל מחסני האוכל נגמרים.

מצרים לדאע"ש ולמוסלמים הקיצוניים יש תוכניות להרוס את מצרים.

תורכיה בבלאגן גדול, מתפוצצים, הורגים ומתאבדים.

חיזבאללה רוצה שאיראן תחמש אותו, הוא חי ומת.

איראן בפחד מוות ממדינת ישראל, ממשיכה בעקיפין להפריע למדינת ישראל.

ארצות הברית, אם תהיה בלב אחד עם ישראל, אם תחזור להיות כמו שהייתה לפני עשר שנים - יהיה לה כל-טוב. אם לא תעשה כך - יהיה הכל הפוך. מתחנפת לאיראן בכל דרך, כדי שהרוסים לא ייקחו אותה.

רוסיה לא מתנגחת עם ישראל. היא רוצה להוכיח לארצות הברית שהיא עושה סדר במזרח התיכון - במָקום שארצות הברית נכשלה.

צרפת שתתעסק עם הבעיות שלה ותפסיק להפריע לעם ישראל. אם לא תפסיק, תהפוך למדינה אסלאמית וימשיכו בה המהומות בצורה מחרידה.

יש הרבה מסתננים בתל אביב, ממשלת ישראל לא לשכוח אותם! להעביר אותם ממדינת ישראל בדרך חוקית. מדינת ישראל אתם חולמים! הם כובשים את תל אביב ואחר כך יהיה קשה להוציא אותם מישראל – תתעוררו!

במדינת ישראל הכל טוב, העסקים טובים, הכלכלה הכי טובה בעולם וכל המדינות המפריעות יקבלו את עשר המכות מבורא עולם הרבה יותר חזק. ימשיכו אסונות טבע בצורה קשה, סכסוכים וסיבוכים, גוג ומגוג בחו"ל, גוג ומגוג בחו"ל.בישראל יהיה הכל טוב, ירצו או לא ירצו. הקדוש-ברוך-הוא בכבודו ובעצמו נמצא ומגן על מדינת ישראל, לקח את ההנהגה בידיו - אי אפשר לסמוך על אף בשר ודם. הקדוש-ברוך-הוא עושה הכל כדי לעורר את עם ישראל שלא יאמינו בגויים, כי מטרת הגויים להרוס את מדינת ישראל.

המשיח עובד ופועל בסתר, מגן ושומר בסתר, מתפלל על היהודים בסתר, שלא יינזק אף יהודי! למרות שענן אש מקיף ושומר על גבולות ישראל, זה תהליך אלוקי לבריאת העולם מחדש, ולהכנת העולם כולו לגאולה ומשיח. אלה ימים של משיח וכל רגע מחכים שבורא עולם ימליך אותו בפרהסיה!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר