כי הצלת נפשי ממוות

פצוע הפיגוע במלכי ישראל בירך "שעשה לי נס במקום הזה"

במעמד מרגש, פצוע הפיגוע הרצחני במלכי ישראל, ליפא נייהוז, הגיע אל זירת הפיגוע ברחוב מלכי ישראל ובירך "שעשה לי נס במקום הזה". בפנים נייהוז ב"לחיים" עם האדמו"ר מפינסק-קרלין (חרדים)

יו"ט ליפא נייהוז בזירת הפיגוע, מברך "שעשה לי נס" (צילומים: כיכר השבת, 'יד אברהם' (תמונה ראשית))

בשורות טובות: הרב יו"ט ליפא נייהוז שנפצע בפיגוע בדריסה והדקירה ברחוב מלאכי ישראל בירושלים, שוחרר היום (שישי) מבית החולים הדסה עין כרם.

בביתו המתין לו מורו ורבו כק האדמור מפינסק קרלין יחד עם גבאיו וקבוצת חסידים שקיבלו אותו בשמחה בשירה וריקודים.
הרבי שוחח עימו באריכות על הניסים הגלויים כאשר ניצל בנס כאשר רק כפסע היה בינו ובין מוות בטוח רחמנא ליצלן. הרב נייהוז הינו מגיד שיעור בישיבה שבנשיאות הגאון רבי צבי מאיר זילברברג והרבי אמר לו שהתלמידים שלו מחכים לשיעור שלו בתגובה הבטי אחד העסקנים הרפואים שהוא יביא את הבחורים לביתו וימסור את השיעור בפניהם.

ההחלטה לשחרר את נייהוז מבית החולים, התקבלה לאחר התייעצות רפואית שנערכה לגבי מצבו של הפצוע, ובסיומה הוחלט כי עליו להשתחרר לביתו. בכך לא תם טיפולו הרפואי ובתקופה הקרובה יצטרך לעבור הליך שיקום כדי לשוב לבריאותו המלאה.

אל בית החולים הגיע הצהרים אמבולנס של ארגון ביקור חולים יד אברהם ולקח אותו לבית אביו המתגורר בשכונת גאולה בירושלים, שם ישהה בימים הקרובים.

נייהוז האחרון מבין כל הפצועים בפיגוע המדובר ששוחרר היום מבית החולים. במהלך השבוע שוחרר הרב פסח קרישבסקי (79) שנפצע באורח קשה. הוא עמד יחד עם הקדוש ישעיהו קרישבסקי הי"ד בתחנה ברחוב מלכי ישראל, המחבל הערבי, עלאא אבו ג'מאל, הגיע כשהוא עם רכב של חברת בזק ודרס את השניים, מייד לאחר מכן יצא המחבל כשבידו סכין קצבים והחל לטבוח בשניים. הקדוש הרב ישעיהו קרישבסקי לא שרד את הפיגוע ונהרג במקום, אך הרב פסח קרישבסקי שרד כשהוא פצוע קשה מאוד.

במהלך השבוע האחרון עבר קרישבסקי טיפולים בבית החולים 'הדסה עין כרם' והצהריים הוא שוחרר מבית החולים. במשפחתו אומרים כי מדובר בנס גלוי.

במקביל בבית החולים מאושפזים עוד כמה פצועים מהפיגועים האחרונים שהתרחשו ברחבי הארץ. החרדי שנפצע אתמול בפיגוע הדקירה בבית שמש מאושפז בבית החולים הדסה עין כרם ומצבו מוגדר קל. הערכה היא כי בימים הקרובים ישוחרר לביתו.

עם רבו, האדמו"ר מפינסק קרלין ב'לחיים'
משוחרר מבית החולים
עם רבו, האדמו"ר מפינסק קרלין ב'לחיים'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר