הילולא בצל הטרור

הראשל"צ הגר"ש עמאר: "יש לעלות לקבר רחל, אין ממה לפחד"

הרב אמר את הדברים לאחר ששמע על הירידה החדה בכמות המתפללים שהגיעו השנה להילולת רחל אמנו: "רחל אימנו עמדה גם כשהאבות לא התקבלה תפילתם וה' אמר לה 'מנעי קולך מבכי'" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראשל"צ הגר"ש עמאר בקבר רחל, היום (צילוםL באדיבות המצלם )

הילולת רחל אימנו: אלפים עולים מאז אמש (חמישי) בערב לקבר רחל אימנו בסמוך לבית לחם, כוחות גדולים של משטרה ומשמר הגבול מאבטחים את המתפללים המגיעים לציון.

אך כמות המתפללים ירדה באופן דרמטי וזה בשל החשש של הציבור בגלל גל הטרור שפוקד את ישראל בחודש האחרון.

עוד כתבות בנושא:
>>ירידה חדה בכמות המתפללים בהילולת רחל אמנו. צפו

אחר הצהריים, שעה קלה לפני כניסת השבת, הגיע הראשל"צ ורבה של ירושלים הגאון רבי שלמה משה עמאר לשאת תפילה בציונה של רחל אימנו ע"ה.

במהלך הביקור שמע הגר"ש עמאר ממנהלי המקום ומלוחמי שממר הגבול על הירידה הדרמטית במספר המתפללים בשל החשש הביטחוני. אלו בקשו מהראשל"צ שיקרא לציבור ובמיוחד לתושבי ירושלים שלא לחשוש וכי המקום מאובטח.

בצאתו מקבר רחל פנה רבה של ירושלים לציבור וביקש: "כוחות הביטחון בקבר רחל אמרו לי שהכל מאובטח, מוגן וסגור, ובעז"ה אין מה לפחד, רחל אימנו עמדה גם כשהאבות לא התקבלה תפילתם מפני החטאים שלנו, כשרחל עמדה וצעקה - ה' אמר לה 'מנעי קולך מבכי'.

"גם עכשיו רחל עומדת ומתפללת, ואנחנו באם לעורר הזכויות והרחמים על ידי מעשיה של רחל אימנו. ודאי שראוי להגיע, היום מי שיכול, גם במוצאי שבת ויום ראשון, לבוא ולהתפלל ולעורר רחמים, וה' יקבל תפילתנו ברצון".

"מי שבא בערב שבת כדאי לאמר 'שיר השירים', זה מאוד חשוב, זה מבטל גזרות" בקש הראשל"צ.

הגר"ש עמאר קרא לציבור: "גם בכל בתי הכנסת כדאי לאמר הערב או מחר 'שיר השירים' זה מעורר רחמים, גם אלו שלא נוהגים לאמר - כדאי שהשבת יאמרו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר