עוברים לשעון חורף: כך תבדקו שהסמארטפון שלכם מעודכן

בלילה שבין מוצ"ש לראשון, בשעה 02:00, יוזזו מחוגי השעון שעה אחת לאחור, לשעה 01:00, וכולנו נרוויח שעה שינה אחת יותר. שעון החורף יימשך עד ה-25.3.16, אז יוחזר שעון הקיץ (בארץ)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

חוזרים לשעון חורף: בלילה שבין מוצ"ש לראשון, בשעה 02:00, יוזזו מחוגי השעון שעה אחת לאחור, לשעה 01:00, וכולנו נרוויח שעה שינה אחת יותר. שעון החורף יימשך עד ה-25.3.16, אז יוחזר שעון הקיץ. ההמלצה היא שלא להסתמך על השעון המעורר שבטלפון הסלולרי ביום ראשון בבוקר.

ישראל עוברת לשעון חורף באיחור יחסי מאשר היה נהוג בעבר, זאת בשל השינוי בחוק שהשווה בין השעון המונהג בישראל לשעון המונהג באירופה.

למרות שרוב מערכות ההפעלה של הטלפונים הסלולריים תומכות בשעון הישראלי ומגדירות באופן אוטומטי את שעון החורף ברגע הכנסו לתוקף, בעקבות השינויים בשנים האחרונות, מומלץ לוודא כי הגדרות המכשיר מכוונות להזיז את השעון באופן אוטומטי.

על מנת לוודא כי שעון החורף יכנס לתוקפו גם במכשירים החכמים שלכם, כל שעליכם לוודא הוא שהגדרות המכשיר מכוונות לכיוון השעון באופן אוטומטי. בכדי לוודא זאת, מבלי להסתבך, הכנו לכם מדריך פשוט לכל מכשיר:

מעבר לשעון חורף במערכת ההפעלה אנדרואיד:

היכנסו למסך ההגדרות, חפשו את הגדרות מערכת (בחלק מהגרסאות תתבקשו ללחוץ על 'עוד..'), שם היכנסו ל'תאריך ושעה'. וודאו כי 'תאריך ושעה אוטומטיים' מסומן ב-V. לאחר מכן וודאו כי אזור הזמן שלכם מכוון על שעון ישראל GMT +2:00. תוכלו גם לסמן את 'אזור זמן אוטומטי' ב-V על מנת לבצע את המעבר.

מעבר לשעון חורף במערכת ההפעלה iOS (אייפון, אייפד ואייפוד):

היכנסו למסך ההגדרות, בחרו ב'עוד...', בחרו ב'תאריך ושעה', סמנו V ליד 'תאריך ושעה אוטומטיים', סמנו את 'בחר אזור זמן', בחרו ב'ירושלים GMT+2' וסמנו V ליד 'אזור זמן אוטומטי'.

במערכת ההפעלה Windows Phone:

היכנסו ל'הגדרות', בחרו ב'תאריך ושעה', בחרו ב'ירושלים' והפעילו את 'כוון אוטומטית'. שימו לב שמרבית הטלפונים כבר מכוונים להגדרות אלו, אך כאמור, בעקבות השינויים שבוצעו בשנים האחרונות, מומלץ לוודא שההגדרות תקינות. בכל מקרה, לא מומלץ להסתמך על השעון המעורר בסמארטפון מחר (שישי).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר