פרישת דרעי מהכלכלה

יצחק הרצוג: "הקומבינה של נתניהו ודרעי בעניין הגז היא ביזיון

ח"כ יצחק הרצוג תוקף בחריפות את הודעתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי לפיה בכוונתו לפרוש ממשרד הכלכלה בשביל לאפשר את העברת מתווה הגז: "הקומבינה של נתניהו ודרעי בעניין הגז - ביזיון" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יצחק הרצוג ואריה דרעי (צילום: מרים אלסטר / Flash90)

התפטרות דרעי: יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג יוצא הערב, מוצאי שבת, במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי. לדבריו: "הקומבינה של נתניהו ודרעי בעניין הגז היא ביזיון".

בתגובה להצהרתו של דרעי כי בכוונתו להתפטר ממשרד הכלכלה בכדי לאשר את מתווה הגז אמר הרצוג: "שוב הוכח שהממשלה הזו משרתת רק אינטרסים של קבוצות מסויימות על פני כלל הציבור, נתניהו כבר מבין שימיה של הממשלה הזו ספורים וכעת באה לגנוב סוסים נגד האינטרס הברור של אזרחי ישראל".

"ודרעי? "שקופים" זו לא סיסמא! אריה מכלוף דרעי" סיים הרצוג בעקיצה.

עמרי בללי, מנהל מאבק הגז מטעם מגמה ירוקה, הגיב גם הוא בחריפות ואמר: "היום נשברו כל הכלים, התרגיל המסריח ביותר שיכולנו לדמיין. מתברר שראש הממשלה יעשה הכול, כולל לנצל בציניות מוחלטת את המצב הביטחוני, כדי לתת לחבריו יצחק תשובה ונובל אנרג'י מתנה בשווי טריליון שקל".

"דרעי מצטרף לכחלון ובורח מהאחריות שלו כלפי בוחריו. אל הקריירה הציבורית של מנהיג ש"ס מצטרף היום כתם נוסף - חותמת על העוולה ההיסטורית שהיא מתווה הגז. הציבור לא טיפש ולא נשאר אדיש- נאבק עד הרגע האחרון להחזיר את הגז לחזקתנו".

כזכור, בראיון שהעניק הערב לחדשות 2 אמר דרעי: "אני מתעסק במתווה הגז מהיום הראשון שנכנסתי למשרד הכלכלה. אני לא מבין במתווה הגז, זה לא התחום שלי, זה נפל עליי בגלל שהממונה על ההגבלים לא רצה לחתום".

לדברי דרעי, הוא ניסה במשך תקופה ארוכה לארגן רוב בכנסת בכדי להעביר את הסמכויות מידיו לידי שר אחר או לממשלה כולה. הוא סיפר כי גם בימים אלו הוא מנסה להשיג רוב - ואם לא יצליח הוא מתכוון לעזוב את משרד הכלכלה: "אני האחרון שאצור את הדבר הזה, כולל אם אצטרך לעזוב את משרד הכלכלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר