עקב עיצומים: שיבושים צפויים בתנועת הרכבת הקלה בירושלים

ועד העובדים של הרכבת הקלה צפוי לשבש החל מהבוקר את תנועת הרכבות זאת למרות המצב הביטחוני והפגיעה בשגרה. בהנהלת החברה מסרו כי זהו "מעשה חמור, בלתי ראוי וחסר אחריות" (בארץ)

הרכבת הקלה. ארכיון (צילום: Yossi Zamir/Flash 90)

השיבושים חוזרים: ועד העובדים של הרכבת הקלה צפוי לשבש החל מהבוקר (ראשון) את תנועת הרכבות בעיר, זאת למרות המצב הביטחוני והפגיעה בשגרת החיים.

בחברת "סיטיפס" המפעילה את הרכבת הקלה מחו על החלטת העובדים ומסרו כי "לא ייתכן שההסתדרות וועד הנהגים יגרמו לשיבושים וייקחו את הציבור הירושלמי כבן ערובה לתועלתם האישית, זאת במיוחד בתקופה בה תושבי ירושלים נמצאים בתקופה מתוחה והגופים השונים הפועלים בה עובדים סביב השעון על מנת לנסות ולשמור על שגרת החיים בעיר ועל ביטחון תושביה".

בהנהלת החברה הוסיפו ואמרו כי "שיבוש תנועת הרכבת הקלה בתקופה כזו ובמיוחד כאשר מדובר בצעד שאין לו כל הצדקה - הינו מעשה חמור, בלתי ראוי וחסר אחריות".

"רק לאחרונה בעקבות שביתת ועד הנהגים וההסתדרות קבע בית הדין האזורי לעבודה כי אין בסיס לטענותיהם וכי התנהלותם הייתה בלתי מידתית, פראית ועל חשבון רווחתם של תושבי ירושלים", אומרים בהנהלת סיטיפס, "יחד עם זאת, במטרה למנוע את השיבושים הציעה הנהלת הרכבת הקלה לעובדים העלאת שכר שנדחתה על הסף".

כזכור לפני כחודש הפתיעו מרבית נהגי הרכבת הקלה כשהודיעו כי אינם באים לעבודה של מחלה. השביתה הסתיימה בהוראת בית הדין האזורי לעבודה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר