לאחר שנים

הנהלת "אגודת ישראל" תתכנס; על הפרק: החוק הנורבגי

בסוף השבוע הקרוב תתכנס בבני ברק הנהלת "אגודת ישראל" לאחר שנים שלא התכנסו. על הפרק: שמירת שבת והטכנולוגיה אך בעיקר דיון מעמיק במימוש החוק הנורבגי עם "דגל התורה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ח"כי אגודת ישראל בישיבת הסיעה, השבוע (צילום: באדיבות המצלם)

הבוקר (ראשון) מופיעה מודעה בעיתון "המודיע" המבשרת על "כינוס הנהלת אגודת ישראל" בסוף השבוע הקרוב.

במודעה נכתב: "חברי הנהלת המרכז הארצי של אגודת ישראל מוזמנים להשתתף בישיבת הנהלה אשר תתקיים ביום חמישי ט"ז חשוון בשעה 17:00 באולם הישיבות שבבית אגודת ישראל ברחוב רבי עקיבא בבני ברק".

החתום על המודעה הינו יו''ר אגודת ישראל יוסף קופרברג מהסיעה המרכזית.

ישיבת המועצה, חברי המרכז, מתקיימת לפני כל בחירות והאחרונה שבהם התקיימה לפני כשנה לקראת הבחירות האחרונות לכנסת אולם ישיבת הנהלה מתקיימת לעיתים נדירות יותר והאחרונה נערכה לפני מספר שנים באולם כינוסים במעונו של כ"ק האדמור ממודז'יץ ובהשתתפותו.

לדברי גורמים ב"אגודת ישראל" הנושאים שיעמדו על שולחן הדיונים יהיו המאבקים הציבוריים על קדושת השבת והמלחמה בכלים הטכנולוגיים לצד דיון פוליטי בנושא מימושו של החוק הנורבגי המאפשר את התפטרותו של נציג אגודת ישראל לטובת נציג סיעת דגל התורה.

יצויין כי בדגל התורה עשו בשבועיים האחרונים מספר מהלכים במטרה להשפיע על מימושו של החוק והתפטרותו של סגן שר החינוך מאיר פרוש מהכנסת לטובת יעקב אשר כאשר בין היתר העבירו בבליץ חקיקתי את מתן זכויות הפנסיה והתקציבים לח"כ הפורש, בנוסף קיימו את חלקם בהסכם השליטה על רשת החינוך העצמאי כאשר מינו את הרב אליעזר סורוצקין למנכ"ל הרשת לצד הרב אברהם שוורץ שיכהן כמשנה למנכ"ל.

המודעה האמורה הופיעה הבוקר רק בעיתון המודיע מה שעשוי ללמד על ניסיונם של אנשי הסיעה המרכזית ואולי סיעות נוספות לחייב דיון מעמיק על מימוש החוק הנוברגי בסיעה החסידית על כל מרכיביה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר