הממשלה אישרה: דאעש ארגון טרור

השב"כ מתריע כי יותר צעירים ערביים ישראלים מביעים הזדהות עם ארגון הטרור דאעש ומנסים להצטרף אליו, והממשלה הכריזה על דאעש, ג'בהת-אלנוסרה וגדודי עבדאללה עזאם כארגוני טרור (מדיני)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילומסך)

על רקע בריחתו של הערבי מג'לג'וליה לסוריה בכדי להצטרף לארגון טרור, שירות הביטחון הכללי טוען כי יש התעניינות גוברת בקרב ערביי ישראל, לחבירה לארגון הטרור האכזרי דאעש.

בשירות הביטחון הכללי טוענים כי בשנה האחרונה ישנה התגברות של יותר ויותר ערבים ישראלים שהזדהו עם ארגון הטרור הרצחני.

בעקבות כך, הממשלה אישרה היום (ראשון) בישיבתה השבועית את הצעת שר הביטחון משה יעלון מאשתקד, להכיר בדאע"ש, ג'בהת-אלנוסרה וגדודי עבדאללה עזאם כארגוני טרור.

הארגונים עליהם הוכרז הם: ארגון המדינה האסלאמית (דאע"ש, המדינה האסלאמית בעיראק ובסוריה, החליפות האסלאמית, אלקאעדה עיראק, ISLAMIC STATE, ISIL, ISIS) - ארגון טרור הפועל באזורי סוריה ועיראק. כיום הוא מגדיל את האזורים שבשליטתו ובמקביל קונה לו תמיכה רחבה בקרב מוסלמים במזרח התיכון וברחבי העולם, כולל מצד תומכים ומזוהים עם הארגון משטחי ישראל ואיו"ש.

ג'בהת אלנוסרה בסוריה ׁ(חזית אלנוסרה, ALNUSRA FRONT)ׁׁ- השלוחה הסורית של ארגון אלקאעדה. ארגון טרור אשר שולט על חלקה הדרומי של סוריה ובחלקים נרחבים של רמת הגולן הסורית והגבול עם ישראל.

גדודי עבדאללה עזאם (ABDUALLALLAH AZAM BRIGADES, פלוגות זיאד ג'ראח) - ארגון טרור הפועל בלבנון ובסוריה, אשר היה מעורב, בשנים האחרונות, בשיגור רקטות לעבר ישראל. לארגון קשרים הדוקים עם ארגוני סלפיה ג'האדיה נוספים באזור.

ההכרזה מצטרפת לשורת צעדים שמבצעת מדינת ישראל כנגד ארגוני טרור ומקנה משנה תוקף לאמצעים משפטיים הננקטים מול גורמים המצטרפים לארגונים אלו ואשר פועלים עבורם.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח ישיבת הממשלה: "אנחנו נלחמים בדאע"ש, בג'בהת-אלנוסרה ובארגוני טרור אחרים כל הזמן. אמש עבר אזרח ישראלי את גבולנו ברמת הגולן, כדי להצטרף לשורות האויב בסוריה. אנחנו נפעל לשלול לו את האזרחות, כך נעשה בכל מקרה כזה. מי שמצטרף לשורות האויב כדי להילחם בישראל, לא יהיה אזרח ישראלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר