אישום נגד שמעון עמר שהתחזה למקובל וביצע מעשים חמורים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד שמעון עמר מאופקים, שהתחזה ל"מקובל" וביצע מעשים חמורים כביכול כחלק מטיפול, בנשים ונערות שבאו להתייעץ איתו, תוך שהוא מנצל את התלות שלהן בו (משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שמעון עמר (צילום מסך: מתוך ערוץ היוטיוב 'שמעון עמר')

הפרקליטות הגישה היום (ראשון), כתב אישום נגד שמעון עמר, תושב אופקים שהתחזה לרב מקובל וביצע מעשים חמורים בנשים.

"הרב", אב לשישה ילדים מעולם לא הוסמך לרב, אך הציג את עצמו כרב השולט ברזי הקבלה.

על פי כתב האישום, במהלך פגישות יעוץ אישיות שקיים עם נשים ונערות, בין היתר בעזרת הנשים בבית הכנסת, ניצל את יחסי האמון ביניהם ועל פי החשד ביצע מעשים חמורים כשטען שהם נעשים כחלק מהייעוץ הנפשי.

בכתב האישום ציינה הפרקליטות, כי דרך הפעולה של הנאשם הייתה לקשור רגשית את המתלוננת אליו, להפוך אותו לחלק משמעותי בחייהן ולאחר מכן לנצל את הקשר ולבצע את זממו.

על פי עובדות כתב האישום, במסגרת מצג השווא כרב, הרצה הנאשם שיעורי דת במקומות שונים באופקים ונתן יעוץ הלכתי, אישי ונפשי בבתי הכנסת באופקים, לרבות בעזרת הנשים. מפגשי הייעוץ התקיימו בדרך כלל ללא נוכחות של אנשים נוספים מלבד עמר והאדם שהגיע להתייעץ עימו.

עמר ניצל פעמים רבות את יחסי האמון בינו לבין נשים ונערות דתיות, ביניהן קטינות, אשר הגיעו אליו ליעוץ דתי ונפשי, ואשר פיתחו כלפיו תלות נפשית, ביצע בחלקן מעשים חמורים, הכל, כאמור, כשהוא מציג את מעשיו כחלק מהטיפול והייעוץ הנפשי.

לאורך חקירתו הכחיש עמר בתוקף את המיוחס לו, אולם על פי המשטרה, חקירה בהובלתו של פקד גיא ויץ הביאה לביסוס התשתית הראיית ולכן הוגש כתב אישום נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר