בקת"ב ליד בית אל

האבא משחזר: "הבטתי במראה וראיתי את הבת שלי נשרפת"

20 שנה אחרי שנפגעו בפיגוע דקירה בביתם בנווה דקלים, משפחת סופר פגשה שוב בטרור. ביום שישי הושלך על רכבם בקבוק תבערה סמוך לבית אל, הבת נפצעה באורח בינוני והשאר קל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרכב (צילום: הצלה יו"ש)

טרור ללא הפסקה: שני עשורים אחרי שנפגעה בפיגוע דקירה בביתה בנווה דקלים, סיגל סופר ובני משפחתה נפגשו שוב עם הטרור, אלא שהפעם היה זה בקבוק תבערה שהושלך על כלי הרכב בו נסעו.

האירוע התרחש סמוך לכניסת השבת, אז עשתה משפחת סופר את דרכה ליישוב בית אל ומטרים ספורים לפני הכניסה ליישוב הם נתקלו במארב של רעולי פנים ערבים שהשליכו בקבוק תבערה לעבר רכבם וכתוצאה מכך יושבי הרכב נפצעו ומצבה של הבת מוגדר בינוני.

צוותי מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצועים טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן פינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהם סובלים מכוויות בדרגות שונות.

הבת הקטנה, בת ארבע, נפצע באורח בינוני והיא סובלת מכוויות בפלג גופה העליון. יתר הילדים וזוג ההורים נפצעו באורח קל והם סובלים מכוויות בפלג גופם התחתון.

אבי המשפחה, אריאל סופר שחזר בשיחה עם ynet את שאירע: "שמעתי בום אדיר. כנראה זו הייתה אבן שיידו על האוטו. הבנתי שאנחנו במצב מסוכן ונתתי גז, כשלפתע אני רואה מולי רעול פנים שמשליך לעברנו בקבוק תבערה. הרכב מיד החל לבעור. הבטתי במראה האחורית וראיתי את הבת שלי, בת ארבע, נשרפת".

"הייתי חסר אונים. זה היה מחריד, צריך להבין שאבנים ובקבוקי תבערה עלולים להסתיים באובדן נפשות של ממש", סיפר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר