שביתה איטלקית

ההנהלה והעובדים מתקוטטים ומאות אלפים מנותקים מחשמל

מאות אלפי בני אדם ברחבי הארץ נמצאים כבר שעות ללא חשמל, זאת כאשר הנהלת חברת החשמל וועד העובדים מתקוטטים. החברה: העובדים ב'שביתה איטלקית'. העובדים: רוצים לצמצם (בארץ)

(צילום: הדר סנדרס, מתוך ynet)

מאות אלפי בני אדם מנותקים כבר שעות ארוכות מחשמל, זאת כאשר הנהלת חברת החשמל וועדת העובדים מתקוטטים. אם זה לא מספיק, ממש לא ברור מתי יחזור החשמל לפעילות סדירה.

בשעות הערב פנתה הנהלת חברת החשמל לבית הדין לעבודה בבקשה להורות לעובדים לעבוד במתכונת חירום, זאת מאחר ונראה כי ועד העובדים הורה לעובדי החברה לעבוד במתכונת רגילה, זאת למרות הסערה הגדולה שפוקדת את המדינה.

מנגד, יו"ר הוועד מיקו צרפתי אמר לאתר ynet: "אני לא יודע מה זה לעבוד במתכונת חירום. רוצים לצמצם אותנו. הם צריכים להחליט מה הם רוצים. ניפגש בבית הדין לעבודה בחצות".

עד כה התקבלו דיווחים על הפסקות חשמל ברעננה, הרצליה, רמת השרון, נתניה, חדרה, רמלה, לוד, רחובות, כפר סבא וגדרה. חלק מהתושבים מנותקים מחשמל מאז שעות הבוקר, וכאמור, ממש לא ברור מתי יחזור החשמל.

צילום: הדר סנדר, לילך קרני, טירנה חלפה, משפחת אילני - מתוך ynet

גם בביתו של שר החינוך נפתלי בנט הופסק החשמל. בנט העלה לדף הפייסבוק שלו תמונה שלו יחד עם ילדיו מביתו שברעננה וכתב: "אווירה מחשמלת".

מהנהלת חברת החשמל נמסר בתגובה: "העבודות יימשכו לתוך הלילה וגם מחר בבוקר. ההנהלה פנתה לבית הדין לעבודה בחיפה לאחר שהתרשמה שהעובדים אינם פועלים במתכונת חירום כפי שהנחה אותם המנכ"ל וכפי שמקובל במצבים בסדר גודל כזה.

"לפני שבועיים, בוועדת הכלכלה בכנסת, יו"ר ארגון העובדים התבטא בכך שאמר 'בסערה הבאה יחפשו את עובדי חברת החשמל' ואמר זאת בהפגנתיות ובמחאה על כך שהרפורמה במשק ובחברה לא מתקדמת".

בית הדין לעבודה הורה הערב לעובדים לחזור לעבוד מיד במתכונת חירום במעמד צד אחד, ובחצות יתקיים דיון במעמד שני הצדדים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר