אלי ישי לדרעי: "בעד השקופים? תתנגד, בעד הטייקונים? תתמוך"

בראיון למהדורה המרכזית בחדשות 10 אמר ישי: "אם אני בעד ה'שקופים' אז אני לא מעביר את מתווה הגז. אילו אני בעד טייקונים, תחתום. זו לא מכירת חמץ". ש"ס: "ישי ממשיך להשמיץ" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
אלי ישי ואריה דרעי ( צילום: מרים אלסטר / FLASH90)

יו"ר 'יחד' ח"כ לשעבר אלי ישי, יוצא הערב (ראשון) במתקפה חריפה נגד יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, על רקע כוונתו לעזוב את משרד הכלכלה בכדי לאפשר לשר אחר לחתום על סעיף 52 ולאשר את מתווה הגז.

בראיון למהדורה המרכזית בחדשות 10 אמר ישי: "אם אני בעד ה'שקופים' אז אני יושב ולא מעביר את מתווה הגז, ולא חותם, ולא מוותר על הסמכויות שלי. ואילו אני בעד הטייקונים, אז תחתום. לא עוזבים משרד, זו לא מכירת חמץ שאתה מעביר את זה למישהו אחר שיעשה את העבודה השחורה" הוסיף ישי.

אלי ישי תקף את פעילות דרעי בממשלה ואמר: "הממשלה הזו קיימת כבר חצי שנה, לא ראיתי מע"מ אפס על מוצרי יסוד".

יו"ר 'יחד' תקף גם את ההסכמה של שר הבריאות יעקב ליצמן להגדלת קצבאות ילדים בגיל 18 ואמר: "לא ראיתי קצבאות ילדים. מה תאמר לכל אותם ילדים רעבים שאין להם מה לאכול יום יום בבתי ספר. שנצמצם לכם את הפערים ואת החסרים בגיל שמונה עשרה?".

ישי חזר והאשים את דרעי בזיופים: "אני כבר לא מדבר על הזיופים שדרעי עשה בתוך הקלפיות" ועקץ: "הוא אמר באחד השידורים "7:0", שמע, אני רואה שבעה מנדטים ואפס עשייה".

ישי סיפר כי, לדבריו, הוא בקשר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ונשיא המדינה ראובן ריבלין, איתו הוא נפגש בחודש האחרון.

מלשכתו של השר אריה דרעי נמסר בתגובה: "מדובר בגיבוב של שקרים וצר לנו שאלי ישי ממשיך להשמיץ את תנועת ש"ס ומנהיגה גם לאחר שהובס בבחירות. השר דרעי ימשיך לפעול ללא לאות למען השכבות החלשות ולמען כלל הציבור בישראל וישקם את ההריסות הרבות שהותיר אחריו אלי ישי בתנועת ש"ס".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר