הפיגוע ליד קריית ארבע • תיעוד

הפצוע קשה: חייל שהגיע לתגבורת, הספיק להסתובב ולירות במחבל

הותר לפרסום כי הפצוע קשה מהפיגוע בכניסה לבית ענון ליד קריית ארבע הוא לוחם מחטיבת השריון. קודם שהתמוטט הספיק להסתובב ולירות במחבל שחוסל במקום. הוא נותח ומצבו קשה ויציב (חדשות)

בוידאו: תיעוד רגעי הפיגוע (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

טרור ללא הפסקה: הותר לפרסום כי הישראלי שנפצע קשה הבוקר בפיגוע הדקירה סמוך לקריית ארבע הוא חייל צה"ל. החייל נותח ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

הפיגוע אירע בכניסה לבית ענון, החייל, בן 19, לוחם מגדוד 71 של חטיבת השריון 188, הגיע לגזרת חברון כתגבורת. המחבל ראאד ג'ראדאת, בן 22 תושב כפר סעיר, הגיע למקום כשהוא מנצל את חופש התנועה לפלסטינים באזור, ודקר את החייל בצווארו.

האפוד של החייל הפצוע (צילום: אלי מנדלבאום - ynet)

קודם שהתמוטט הספיק החייל להסתובב ולירות במחבל, חייל נוסף שהיה במקום ירה גם הוא לעבר המחבל שחוסל במקום.

החייל פונה במצב קשה ולא יציב לבית החולים שערי צדק בירושלים, כאשר כח מחייל הרפואה, חבר באמצע הדרך לניידת בה שהה וחיבר לו עירוי של מנות דם כבר בדרך מה שהציל את חייו ושמר על הכרתו.

החייל הוכנס לניתוח חירום שנמשך כמה שעות והסתיים לפני זמן קצר בהצלחה, הוא הועבר לאישפוז ביחידה לטיפול נמרץ כשהוא מונשם ומורדם ומצבו מוגדר קשה אך יציב.

המחבל הדוקר (צילום: מתוך ynet)

ד"ר עופר מרין, מנהל מערך הטראומה וסגן מנהל בית החולים שערי צדק, מסר מוקדם יותר: "החייל הגיע ליחידת הטראומה פצוע במצב קשה מאוד אחרי דקירה בצוואר. הגיע במצב לא יציב והועבר לחדר הניתוח והוא מנותח בשעות אלו. כרגע מצבו קשה מאוד אך יציב עם פגיעה בכלי דם מרכזי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר