מזעזע: רב קהילה במרכז הארץ נעצר בחשד לתקיפת ילדה

מזעזע: רב קהילה במרכז הארץ, בן 53, נעצר אתמול בחשד לתקיפה, איומים ועבירות חמורות נוספות, בהם בין היתר תקיפה של קטינה מתחת לגיל 14. מעצרו הוארך עד יום רביעי (חדשות, בארץ)

(צילום אילוסטרציה: שאטרסוק)

מזעזע: רב קהילה במרכז הארץ, בן 53, נעצר אתמול (ראשון) בחשד לתקיפה, איומים ועבירות חמורות נוספות, בהם בין היתר תקיפה של קטינה מתחת לגיל 14.

לפני מספר חודשים גורמי הרווחה דיווחו למשטרה כי נערה בת 17 ממרכז הארץ התלוננה בפניהם כי רב הקהילה אליה היא משתייכת בצע מעשים חמורים מאז הייתה בגיל 12 ובמשך חמש שנים.

במשטרה אומרים כי מהחקירה שנהלה על-ידי רס"ר נחמי אדרי עולה "תמונה חמורה של ניצול יחסי התלות של הקטינה ברב".

לטענתה, הרב הבטיח לטפל בה ולעזור לה, ניצל את תמימותה ותקף אותה כשהוא מסביר כי "זה בסדר" לעשות זאת "ואין לה מה לדאוג...".

בהמשך, כאשר בגרה, החמיר הרב את העבירות שביצע. כאשר הבינה את חומרת המעשים ובמקביל חששה לשלומן של נערות אחרות, החליטה להתוודות בפני גורמי הרווחה במקום מגוריה.

בחקירתו, קשר החשוד את עצמו לחלק מהחשדות וטען כי אינו מבין מה היה פסול במעשיו.

מעצרו של רב הקהילה הוארך עד ל-28.10.15 וצו איסור פרסום הוצא על-ידי השופט ירון גת על שמו ועל כל פרט מזהה אחר שלו עד לתאריך 28.10.15 שעה 12:00 אז יתקיים הדיון הבא בעניינו.

רמ"ח פשעים במרחב דן, רפ"ק אבי אוחיון מסר כי "מדובר בפרשה מזעזעת של נערה תמימה אשר נוצלה באופן ציני. החקירה הינה סבוכה ומנוהלת ברגישות הראויה. אנו קוראים לבנות נוספות אשר נפגעו מהחשוד לבוא ולהתלונן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר