הפורץ הסתובב בבית ליד הילדים הישנים • צפו בווידאו

בלשי משטרת אשקלון עצרו חשוד בשנות ה-30 לחייו שפרץ לדירות ובתי עסק בעיר וגנב מהם ציוד. לפי החשד, הוא ביצע את הפריצות בעוד בני הבית, לעתים גם ילדים קטנים, נמים את שנתם (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חטיבת דובר המשטרה)

בלשי משטרת אשקלון עצרו חשוד שפרץ לדירות ובתי עסק בעיר וגנב מהם ציוד, זאת למרות שרק לאחרונה סיים לרצות עונש מאסר ממושך.

לפי חשד המשטרה, הוא ביצע את הפריצות והגניבות בעוד בני הבית, לעתים גם ילדים קטנים, נמים את שנתם וכשהוא נעזר בפנס קטן.

במהלך החודש האחרון התקבלו בתחנת משטרת אשקלון מספר תלונות שעניינן פריצה וגניבת רכוש מדירות ומשרד עורכי דין הממוקמים בעיר אשקלון.

מיד בראשית החקירה ובסיוע מצלמות האבטחה ואנשי משרד המודיעין של התחנה, הבינו חוקרי משרד התשאול של משטרת אשקלון כי ככל הנראה מדובר באדם אחד שביצע את כל אותן התפרצויות וגניבות.

שיטת הפעולה של הפורץ הייתה קבועה. הוא היה נוהג להיכנס לבתי קרקע בשעת לילה מאוחרת דרך החלון ולפעול בשקט בעוד בני הבית ישנים בתוכו. באחד המקרים הוא שבר דלת של משרד עורכי דין כשהמקום היה ריק מאדם וכך נכנס לתוכו. לפי החשד הוא גנב: כסף, מחשבים טאבלטים, סמארטפונים, כרטיסי אשראי, תכשיטי זהב וציוד נוסף בעל ערך.

בימים האחרונים התחקו חוקרי משרד התשאול של משטרת אשקלון אחר זהותו של החשוד, תושב העיר בשנות השלושים המוקדמות לחייו, שסיים לרצות מוקדם יותר השנה עונש של 6 שנות מאסר בגין עבירות דומות.

אמש בשעות הבוקר הגיעו לביתו בלשי משטרת אשקלון ועצרו אותו. בחיפוש שנערך בדירתו נמצאו מספר ראיות הקושרות אותו להתפרצויות. הוא נלקח לחקירה במשרד התשאול של משטרת אשקלון, ובהמשך היום הודה בשניים מההתפרצויות. בימים הקרובים צפויים להגיש כנגדו כתבי אישום בגין התפרצויות וגניבת רכוש.

מפקד משטרת אשקלון סנ"צ שמעון פורטל ציין כי "אנו משקיעים מאמצים ואמצעים רבים בכדי למנוע פריצות וגניבות ובכדי לעצור פורצים ועברייני רכוש הפועלים באזור. בסופו של דבר מעצר של אחד כזה בהכרח ימנע התפרצויות לדירות ובתי עסק נוספים- וזה מבחינתנו נדבך נוסף וחשוב בחיזוק תחושת הביטחון האישי של תושבי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר