דרעי הסביר לח"כי ש"ס: מה רע במשרד הכלכלה?

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כינס את ח"כי המפלגה לישיבת סיעה במשרד הכלכלה והסביר מדוע הוא חושב לעזוב את המשרד ואת רצונו להתמסר למפלגה ומדוע לא קבע מתי יעזוב (חדשות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ( Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כינס בצהריים (שני) את חברי הכנסת של ש"ס, בכדי לעדכן אותם על כוונתו לפרוש ממשרד הכלכלה במידה ולא יצליח להעביר את סמכויות החתימה על סעיף 52. הישיבה נערכה במשרד הכלכלה והייתה סגורה לכלי התקשורת.

במהלך הישיבה סקר דרעי את ההתרחשויות בחודש האחרון והקושי בו הוא נתקל להעביר את הסמכויות בנושא הגז מידיו כשר הכלכלה למורשה חתימה אחר.

ל"כיכר השבת" נודע כי יו"ר ש"ס התייחס למשרד אותו הוא מבקש מנתניהו כתחליף למשרד הכלכלה כאשר הוא לא נוקט בשם המשרד אלא אמר כי הוא מבקש משרד שנוגע יותר לציבור המצביעים של המפלגה.

"אתה עובד בלי סוף בכלכלה ובסוף כל העזרה לציבור שלך זה בנגב גליל", אמר דרעי לחברי הכנסת.

דרעי התייחס גם למועד בו יתפטר ואמר: "אני לא אומר מתי, לא רוצה לתת לאף אחד להלחיץ אותי", כאשר הוא מסביר שהוא רוצה לשלוט בתאריך שזה יקרה, במידה ואכן לא יצליח להעביר את הסמכויות.

"היה נראה מדבריו שזה לא יקרה ביום-יומיים הקרובים", סיפר אחד המשתתפים בישיבה.

במהלך הישיבה, שנמשכה כ-25 דקות, שב דרעי והסביר שהוא רוצה לעזוב את משרד הכלכלה בכדי להתמסר יותר למפלגה ולמוסדות התנועה.

"אם אני אסכם את ישיבת הסיעה היה נראה בוודאות שדרעי מחכה לברוח ממשרד הכלכלה, הוא עובד ולא מציג תוצאות לציבור הבוחרים, הגז זה הסיבה שהוא מציג לתקשורת הכללית כדי שיבינו אותו, בתכלס - הוא רוצה משרד שנוגע לציבור המצביעים שלנו", מסכם בכיר בלשכת דרעי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר