העצור המינהלי מאיר אטינגר מתלונן: מחבלים איימו על חיי

העצור המנהלי מאיר אטינגר טוען באמצעות פרקליטתו כי קיבל איומים על חייו מצד מחבלים הכלואים בתאים הסמוכים אליו בכלא אשל. בין היתר נאמר לו: "הרגנו שני כהנא נהרוג גם אותך" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מאיר אטינגר (צילום: פלאש 90)

העצור המנהלי מאיר אטינגר טוען באמצעות פרקליטתו כי קיבל איומים על חייו מצד מחבלים הכלואים בתאים הסמוכים אליו בכלא אשל.

לטענתו, המחבלים איימו עליו במספר הזדמנויות והודיעו לו כי כי ירצחו אותו כפי שרצחו ערבים את סבו הרב מאיר כהנא הי"ד ודודו הרב בנימין שנרצח יחד עם רעייתו טליה הי"ד.

אטינגר ששהה באגף התורני בכלא איילון הועבר לאחרונה להפרדה בכלא אשל, לטענתו, ללא נימוק. לפני כשבועיים כתבה עו"ד כוכב מכתב ובו הביעה חשש מפני כליאתו יחד עם מחבלים, חשש שהולך ומתממש. כעת לאחר האיומים הוציאה עורכת הדין מכתב נוסף.

"בכל התאים הצמודים והסמוכים כלואים בני מיעוטים וביניהם אסירים בטחונים! ומר אטינגר מאוים מזה מספר ימים על ידי אסירים אלו", כתבה עו"ד כוכב. "בין יתר האיומים והמסרים אשר מועברים לאסיר נאמר כי "הרגנו שני כהנא נהרוג גם אותך", "כהנא חזיר", "לא ניתן לך לחיות", "נפוצץ לך את הראש" ועוד ועוד".

בנוסף, בעת יציאת האסירים לחצר הם דופקים על דלתות תאו, מדברים אל תוך האשנב של תאו ומאיימים על חייו. גם במהלך הטיול בעת שהאסירים בחצר העציר סופג מהם קללות, עלבונות והחמור מכל איומים על חייו.

כמו כן, האסיר הנמצא בתא הצמוד לתאו של אטינגר, דופק על הקירות במהלך כל הלילה וצועק וזאת על מנת להפריע את מנוחתו ולהרע".

לאור האיומים דרשה עו"ד כוכב כי אטינגר יועבר לאגף השמור בכלא אשל ולתא בו שוהים יתר העצירים המנהליים היהודים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר