המשיח יגיע בקרוב מאוד

כל היהודים צריכים להאמין שיש בורא עולם וכדאי להאמין! העולם הזה קיים אך ורק בשביל משיח, שימליך אותו הקדוש-ברוך-הוא בקרוב מאוד, כדי להגיד די לצרות של עם ישראל (יהדות)

הרב ניר בן ארצי | כיכר השבת |
הרב ניר בן ארצי (באדיבות אתר תאיר נרי)

אבא שבשמיים, הקדוש-ברוך-הוא, מלך של העולם, מנהיג את העולם, ברא את העולם אך ורק לכבודו. כשהיהודים יעשו את רצונו של הקדוש-ברוך-הוא מא' עד ת' - לימוד תורה, תפילות, קיום עשרת הדיברות - תהיה להם הגנה ושמירה, כלכלה טובה, רפואה שלמה ובריאות טובה, ואף אחד בעולם לא יוכל לפגוע במדינת ישראל וביהודים שבתוכה.

כל התוהו ובוהו וגוג ומגוג זה בחו"ל, מחוץ לגבולות ישראל. כל המהלך שעושה בורא עולם, מטרתו להפריד בין הטוב לרע, לתת לטוב לגדול ולפרוח ואת הרע לבטל מעל פני כדור הארץ.

בורא עולם מחזק את היהודים שנמצאים במדינת ישראל ופותח להם דרכים להבין שצריך משיח דחוף. מעוררים למטה במדינת ישראל - מתעורר למעלה. כשבורא עולם ימליך את מלך המשיח בזמן הקרוב ביותר, יגמרו כל הייסורים של היהודים בישראל, יגמרו כל הבעיות של היהודים בישראל, יגמרו כל הצרות של היהודים בישראל.

ימשיכו אסונות טבע בכל העולם. חוץ מגוג ומגוג, ימשיכו סיבוכים וסכסוכים, פעילויות איתני הטבע, אש, חום ורעידות אדמה, רוחות, סערות, גשמים ושיטפונות קשים, תאונות במטוסים, באניות וברכבות. במדינת ישראל הכלכלה הכי טובה בעולם! ימשיכו לבנות בתים, עסקים, חנויות, כבישים ולהקים יישובים. מדינת ישראל הכי מוגנת בעולם. יש ענן אש סביב לגבולות ישראל, מקור הברכה במדינת ישראל!

עִם כל ההגנה של ריבונו של עולם במדינת ישראל - יהודים לא לשכוח, ציווה הקדוש-ברוך-הוא "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם"! בורא עולם עוזר למי שעוזר לעצמו. בורא עולם עוזר למי שמשתדל מכל הלב לעשות פעולה. לא עוזר למי שיושב בחיבוק ידיים ומחכה לניסים. יש בחירה חופשית בעולם ובכל נושא אדם צריך לעזור לעצמו כדי שיעזרו לו משמיים.

תהליך הגאולה התחיל בשנת תש"ח - אשרי המאמין! משיח פועל בסתר בסתר, אשרי המאמין! המאמין יהיה בתוך המעגלים הראשונים, הלא מאמין, יסבול. עם ישראל לא צריך לדאוג, במדינת ישראל לא תהיה אינתיפאדה שלישית ולא רביעית, כי הם מפחדים על הכסף ועל העסקים שלהם. כסף בשבילם זה חיים. הם חיים כולם באשליות, מחכים לתהליך השלום של ארה"ב. אם תהיה אינתיפאדה, ארה"ב תפסיק להתערב והערבים יסתבכו ויכנסו לצרות צרורות.

במזרח ירושלים, בצפון ובדרום, תקשיבו טוב: יש קנוניות של דאע"ש. הם מְאַמנים ומכינים את הנוער ואחרים, עושים להם שטיפות מוח שיקבלו "מתנות" בשמיים. הם חיים באשליות, תולעים יאכלו אותם באדמה. מְאַמנים אותם לפגוע ביהודים עם גרזנים וסכינים, להכניס פחד בעם ישראל. עם ישראל לא לפחד מכלום! להיות ערניים, זקופים ולחזור לשגרה. אזרחים יהודים, לקחת נשק למי שיש רישיון, וכמובן "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם" וה' מלמעלה ישמור עליכם.
לממשלת ישראל אסור להיות יפי-נפש במיוחד בגבול הצפון, לא יודעים מה יילד יום. למרות שרוסיה בקשר עם ישראל והבטיחה לישראל שהיא משתפת ומכינה אותה לכל דבר, למרות זאת לא להיות בשאננות.

רוסיה מתנהגת ומתנהלת בעדינות, רוצה לכבוש ולשלוט במזרח התיכון, לשלוט במדינות ערב. מנהלת מלחמה קרה מול ארה"ב לסלק אותה משליטה במזרח התיכון. רוסיה רוצה לכבוש את סוריה כדי שתהיה תחת שליטתה.

ארה"ב מתחנפת לאיראן כדי שלא לאבד אותה, אבל איראן מעדיפה את הכסף של ארה"ב ואת הנשק של רוסיה.
נסראללה דועך וצועק, עומד להתפקע מעצבים על שישראל מונעת מהתחמושת מאיראן להגיע אליו.

איראן 'משחקת אותה' הכל שקט, מתוקה כמו דבש, וחברה מאוד של רוסיה. איראן יודעת שבישראל הצבא הכי חזק בעולם, וחיל האוויר הכי חזק בעולם. איראן יודעת, יותר מכל אחד אחר בעולם, שהקדוש-ברוך-הוא מגן ושומר על מדינת ישראל. יודעת כי אלה ילדיו שבחר אותם הקדוש-ברוך-הוא ובקרוב ימליך את מלך המשיח.

ברצועת עזה, החמאס עסוק מאוד בבניית המנהרות, עובד 24 שעות סביב השעון. החלום שלהם להפתיע מחנה צבאי ויישובים, ולחטוף חס ושלום, יהודים וחיילים. צבא-הגנה-לישראל וממשלת ישראל להיות ערניים, חמאס מתכנן להפתיע, שלא יזכה לרגע הזה! יימח שמם וזכרם של כל מי שרוצה לפגוע ביהודים!

מצרים ממשיכה כאילו שקט, זה לא שקט, התקשורת לא מפרסמת. האיסלאם הקיצוני ודאע"ש רוצים להוציא את מצרים מה'מודרניות'. לאט לאט, סבלנות, חיכיתם, תמשיכו לחכות. זמנים של כדור הארץ זה לא זמנים של שמיים. ירדן עושה הכל בשקט. המלך לא מתנגח, פוחד שיהרגו אותו. ישראל שומרת ומגינה עליו, כדי שלא יבוא מישהו יותר גרוע. הם מחכים, חס ושלום, למדינה פלסטינאית כדי להתפטר מכל המסתננים והפליטים.

תורכיה, ימשיכו אבדות קשות, דאע"ש יהרוס אותם. לבנון אין לה כוח. עיראק כמו סוריה. כל ארץ ומדינה שרוצה לפגוע במדינת ישראל, אם בכלכלה אם במלחמה, אם סכסוכים - בורא עולם יכה אותה בעשר המכות שהיו במצרים, כל מכה חזקה פי מאה, תזכרו טוב! שלא נשכח, בורא עולם מביא דברים קשים בעולם ומזהיר לפני זה, אם לא מתקנים - פוגע קשות.

הקדוש-ברוך-הוא רוצה שעם ישראל יקיימו את עשרת הדיברות. הקדוש-ברוך-הוא אוהב את מדינת ישראל, מגן ושומר עליה, עושה דברים כדי שעם ישראל יתעורר, שלא יאמינו בערבים שחלק מהם מסוכנים, ויבקשו את עזרת הקדוש-ברוך-הוא!

אם לא היה קורה בישראל מה שקורה עכשיו, היו חושבים שהכל טוב, שהכל מובן מאליו, ועם ישראל חס ושלום, חס ושלום, היה נופל בפח של הגויים. הקדוש-ברוך-הוא מעיר ומעורר את עם ישראל, שלא יהיו נאיבים ושיבינו מה קורה במדינת ישראל.

היהודים שגרים בחו"ל, חלקם ישראלים שעזבו את הארץ, כדאי לכם להאמין! כדאי לכם להאמין! אל תגידו שהקדוש-ברוך-הוא לא הזהיר אתכם, אל תבואו לבכות ואל תבואו בטענות. לעלות דחוף דחוף למדינת ישראל. בזמן האחרון אין מי שיעזור לכם, אתם חושבים שאתם מודרניים - אתם פרימיטיביים. קרוב מאוד היום שיזרקו אתכם, יגמר לכם הכסף ויהיו כאלה שירעבו ללחם. אף אחד לא יקבל אתכם, תזכרו טוב. הודעה זו היא מאהבתו של הקדוש-ברוך-הוא, שתגיעו למדינת ישראל דחוף! פה הבית שלכם, פה אמא ואבא שלכם.

פליטים ומסתננים בתל אביב ובמקומות אחרים בארץ, ממשלת ישראל צריכה להתעורר ולהחזיר אותם לארצם על פי החוק. הם הורסים כל חלקה בתל אביב. עוד מעט תל אביב תהפוך לעיר של פליטים. חבל על העיר היפה הזאת, צריך לשמור על אדמת הקודש.

הורים ואימהות יהודיים, לשמור על בנותיכם ובניכם ולהזהיר אותם מהתבוללות. להסביר להם מה זה יהודי, הם צריכים להבין שליהודים יש נשמה שהיא קשר עם בורא עולם, להם אין נשמה. לא לבוא לבכות אחר כך. התבוללות וזימה מביאים חורבן לעולם. בורא עולם מאוד כועס אם יהודים מתבוללים עם גויים בתוך מדינת ישראל, מאוד כועס. אם בחו"ל - לגייר דחוף או כל פתרון אחר.

עם ישראל צריך להתפלל ולהתחנן לבורא עולם, לעורר את עניין המשיח בארץ כדי שלמעלה יתעורר משיח עליון. בקרוב ייצא משיח בפרהסיה ויהיה סוף לצרות של עם ישראל!

משהו טוב: הקדוש-ברוך-הוא יביא דברים יפים, טובים ונפלאים לעם ישראל כדי להוכיח להם שיש הקדוש-ברוך-הוא בשמיים ובארץ שמגן ושומר, מציל ומחייה את היהודים בכל. אשרי המאמין, והלא מאמין יאמין, כדאי לכם! תהיו כמו אברהם אבינו, שבכוחות עצמו האמין בבורא עולם.

היום כל היהודים חכמים, מבינים ומשכילים וצריכים להאמין שיש בורא עולם לעולם וכדאי להאמין! העולם הזה קיים אך ורק בשביל משיח, שימליך אותו הקדוש-ברוך-הוא בקרוב מאוד מאוד, כדי להגיד די לצרות של עם ישראל והעולם כולו. משיח בא לתקן את כל העולם מאז האדם הראשון ועד עכשיו, לפרק את הזימה ולהביא את העולם לקיים את עשרת הדיברות במלואן. העולם יהיה באחדות, שלום ואהבה, כולם ירחמו זה על זה ותהיה אהבת חינם ביניהם.

זה קרוב, בורא עולם ימליך את מלך המשיח! שבעה מיליארד אנשים איבדו כיוון, התבלבלו, לא יודעים מה יילד יום, לא יודעים לאן ללכת ומה לעשות - הכל מסובך. אין אדם בעולם שיכול לפתור את המצב אליו הגיע העולם הזה, עולם של שבעה מיליארד בני אדם שטועים ומתבלבלים - רק מלך המשיח, שבקרוב ימליך אותו בורא עולם ומשם - עולם חדש, טהור וקדוש וחיים לנצח נצחים!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר