צפו בתיעוד המרגש

האברך שנפצע בפיגוע בבי"ש נפגש לראשונה עם מציליו

האברך מנחם קונשטט, שנפצע בפיגוע הדקירה בבי"ש, חיפש במשך ימים רבים את השוטרים שהצילו את חייו. במפגש מרגש בבניין העירייה הוא שחזר את רגעי האימה והודה לשוטרים. צפו (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הרב מנחם קונשטט נפגש עם השוטרים שהצילו את חייו (צילום: דוברות העירייה)

האברך מנחם קונשטט, שנפצע בפיגוע הדקירה בבית שמש, חיפש במשך ימים רבים מאז הפיגוע את השוטרים שהצילו את חייו. במפגש מרגש אמש (חמישי) בבניין העירייה הוא שחזר את רגעי האימה כששני המחבלים דקרו אותו והודה לקב"ה ולשוטרים שהצילו את חייו.

"הוא התחיל עם הדקירות, לא ראיתי אותו רק הרגשתי את זה מאחוריי" סיפר הרב קונשטט. "רצתי לכיוון הנגדי. ברוך השם שהם התחילו לרוץ לכיוון אחר לגמרי ובאותו רגע כבר שמענו את היריות, שהם נפלו ולא קרה עוד שום דבר חוץ מזה".

האברך מספר כי בנס הסכין לא פגעה במקומות רגישים וכך חייו נצלו. "נדקרתי בעורף ומעל החזה. הסכין נשארה בתוך העורף, רצתי עם זה. אחרי שנפלתי על הרצפה, עובר אורח אמר לי שהסכין נמצאת במדרכה ולא הבנתי. ברוך השם לא קרה לי משהו מיוחד. הסכין עברה בין כמה כלי דם אבל לא הגיע למקום רגיש".

זירת הפיגוע (Yaakov Lederman/Flash90)

אחרי ששחזר את שאירע, הודה האברך על הנס שעשה עמו השם. "אני רוצה להודות לקדוש ברוך הוא שעשה איתי נס פרטי ועל כל הנס שנעשה עם כל רמה ג' באופן כללי וכמובן שחיפשתי את השוטרים שבעצם הצילו את חיי אבל כמה שניסיתי לא השגתי וכעת ברוך השם אני רואה אותם".

תושב השכונה אריאל בר אור, שנכח באירוע מתחילתו וסייע לכוחות הביטחון בסיכול הפיגוע, סיפר כי המחבלים שוטטו בשכונה כבר שעה ארוכה לפני הדקירה, כאשר תושבי השכונה חושדים בהם ושומרים מהם מרחק, עד שהמחבלים ראו את ניידת המשטרה מגיעה ואז דקרו את אחד המתפללים.

אריאל בר אור מקבל תעודת הוקרה מראש העיר (דוברות העירייה)

ראש העיר משה אבוטבול אמר כי "העיר בית שמש כולה מודה להשם יתברך על הנס הגדול בסיכול הפיגוע, אשר כפסע היה בינו ובין אסון גדול וטרגדיה נוראה חלילה. כהמשך להודאה להשם יתברך, עלינו להודות לשליחיו המדהימים, שוטרי תחנת בית שמש אשר בעוז רוחם גילו תושייה וחתרו למגע עד אשר פגעו וניטרלו את המחבלים".

בסיום הטקס העניק ראש העיר יחד עם האברך תעודת הוקרה ומדליית העיר בית שמש למפקד משטרת בית שמש סנ"צ שלומי טולידנו, ולשני שוטרי התחנה שסיכלו את הפיגוע, וכן לתושב השכונה מנחם בר אור שסייע בסיכול הפיגוע ובהצלת חייהם של תושבי השכונה.

האברך המחלים מפציעתו, הפתיע את השוטרים כאשר הביא אף הוא מתנה אישית לשוטרים שהצילו את חייו, והודה לראש העיר על ההזדמנות שניתנה לו לפגוש את מציליו ולהודות להם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר