11 שב"חים שבנו בבית החולים באשדוד נעצרו עם תעודות זהות מזוייפות

המשטרה עצרה 11 שב"חים שעבדו בבניית בית החולים החדש באשדוד, והשתמשו בזהות בדויה ובתעודות זהות כחולות מזויפות. מי שהזעיק את המשטרה הוא קצין הביטחון שחשד בהם (משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

11 שוהים בלתי חוקיים שעסקו בבניית בית החולים החדש באשדוד, נעצרו היום (שני) לאחר שהציגו לשוטרי תחנת אשדוד תעודת זהות מזויפות של אזרחים ישראלים.

האירוע החל בשעות הבוקר המאוחרות, אז התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי מקצין ביטחון האחראי על בניית בית החולים החדש באשדוד, על חשד להימצאות שוהים בלתי חוקיים במתחם הבנייה של בית החולים.

זמן קצר לאחר מכן הגיעו תשעה שוטרים ופקחים מיחידת השיטור העירוני של משטרת אשדוד. באמצעות פעולה מתוחכמת ויצירתית ריכזו השוטרים את הפועלים במתחם הבנייה.

בבדיקה שערכו נמצאו 11 פועלים שהציגו תעודות זהות של אזרחי ישראל מזויפות. בנוסף נמצא ברשות אחד מהם ארנק השייך לתושב העיר ואשר נלקח ממנו לפני מספר ימים.

מפקד יחידת השיטור העירוני של משטרת אשדוד פקד שלומי ירוחם סיפר: "כשהגענו למקום ותשאלנו את הפועלים התברר כי כולם בעלי תעודת זהות כחולה. מה שעורר את חשדנו בסיפור הזה הוא התנהגותם החשודה והעובדה שחלק מהזהויות בהם בחרו להשתמש באמצעות תעודת זהות כחולה כלל לא קיימות במציאות".

חוקרי המשטרה מנסים לברר בין היתר מהיכן רכשו את התעודות המזויפות ומי העסיק אותם בבניית בית החולים החדש.

ביממה הקרובה צפוייה המשטרה להאריך את מעצרם של הפועלים החשודים בעברות שלשהייה בישראל שלא כחוק, זיוף והתחזות לאחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר