נלחמים בהסתה

צה"ל פשט על תחנת רדיו בחברון ששידרה הסתה וסגר אותה

כוחות צה"ל והמינהל האזרחי, פשטו במהלך הלילה על תחנת הרדיו "אלחוריה" שבחברון, החרימו ציוד והוציאו צו סגירה לחצי שנה, זאת בעקבות דברי הסתה ועידוד למחבלים ששודרו בתחנה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ynet)

נלחמים בהסתה: כוחות צה"ל בשיתוף עם המנהל האזרחי, פשטו במהלך הלילה על תחנת הרדיו הפלסטינית "אלחוריה" שבחברון, זאת בשל שידורי הסתה, עידוד לפיגועי דקירה ותמיכה בתהלוכות התנגדות אלימות. הכוחות החרימו את ציוד השידור של התחנה והוציאו לה צו סגירה של חצי שנה.

תחנת הרדיו "אלחוריה" הוקמה בשנת 2002 ברצועת עזה על-ידי התנועה לשחרור פלסטין והועתקה לחברון חמש שנים לאחר מכן. תחנת הרדיו "אלחוריה" משדרת דברי הסתה אשר משלהבים את הציבור הפלסטיני, ביניהם טענות כזב על הוצאה להורג של פלסטינים ועל חטיפת נערים פלסטינים על-ידי כוחות הביטחון הישראלים.

כמו כן, התחנה משדרת אמרות אשר תומכות בפגיעה בישראלים וכן מברכת משפחות מחבלים על מות בניהם לאחר שביצעו פיגועים.

בגל הטרור האחרון יצאו מחבלים רבים מאזור חברון, שם גם אירעו מספר רב של פיגועים, בשל כך בצה"ל ממקדים את מאבקם בימים האחרונים באזור יהודה ושומרון. בחודש האחרון התרחשו באזור 29 פיגועים, מתוכם 22 פיגועי דקירה.

רק אתמול יצא מחבל מהעיר חברון וביצע את פיגוע הדקירה בראשון לציון שבו נפצעו שלושה בני אדם בדרגות פציעות שונות.

מדובר צה"ל נמסר כי "צה"ל ימשיך לנקוט בכלל האמצעים החוקיים העומדים לרשותו כנגד המפגעים והמסייעים להם על-מנת להעניק ביטחון לתושבי מדינת ישראל".

עוד נמסר כי "מבצע החרמת הציוד וסגירת התחנה הינו צעד הכרחי למיגור ההסתה שתוצאותיה נראות בשטח בחודש האחרון".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר