לא כשר: מפעל זייף אלפי בקבוקי וודקה עם "בית יוסף"

ברחובות נתפסו אנשי היחידה לאכיפה חוק איסור הונאה בכשרות מפעל שייצר אלפי בקבוקי וודקה מזויפים עם חותמת כשרות מזויפת של הרבנות ובד"צ "בית יוסף" תוך כדי הטעיית הציבור (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם )

זיוף חמור: בעיר רחובות נתפס מפעל שייצר אלפי בקבוקי וודקה מזויפים עם חותמת כשרות מזויפת תוך כדי הטעיית הציבור והכשלתו.

מאז עליית המחירים של האלכוהול התרבו מפעלים המזייפים משקאות וכשריות במחירים זולים. היחידה לאכיפה חוק איסור הונאה בכשרות מקבלת לא מעט תלונות על מפעלים מסוג זה.

בשעות הצהריים (שלישי) פשטו אנשי היחידה בשיתוף פעולה נרחב של כלל גורמי האכיפה: משרד הבריאות, משרד הכלכלה, משרד האוצר, רשות המיסים, משטרת ישראל והיחידה לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות על אזור התעשייה ברחובות וחשפו מפעל למילוי בקבוקי וודקה מזויפים.

במהלך הפשיטה נמצאו במפעל אלפי בקבוקי וודקה מחכים למילוי וכן אלפי מדבקות עם כשרות מזוייפת של הרבנות ובד"ץ 'בית יוסף' אשר היו אמורות להיות על הבקבוקים.

ליאור כהן, מפקח ביחידה לאכיפת חוק איסור הונאה בכשרות במחוז מרכז אמר כי "הציבור הרחב צריך לשים לב תמיד שעל גבי המדבקה של הבקבוק יש שם מלא של החברה , כתובת וכו' . ולמשגיחים וודאו מול בית העסק ששולח את הסחורה כי יש תעודת כשרות בתוקף וכן יש לוודא גם מול הרבנות המופיעה על גבי הבקבוקים שאכן הדבר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר