לא רק 'לחיים': לא תאמינו מה וודקה יכולה לעשות לבית שלכם

תשכחו ממסירי כתמים ואוסף בקבוקים במרפסת השירות. כי אם עד עכשיו ידענו שסודה לשתייה וחומץ הם חומרי ניקיון טבעיים, מסתבר שוודקה אחת יכולה לפתור הכל. כמעט • 5 דרכים נהדרות לשימוש ביתי בוודקה. לחיים! (בית, סטייל)

וודקה. לא רק 'לחיים' (צילום: shutterstock)

הגנת הצמחים בעציצים

אחרי שניקיתם על עלי הצמחים שבביתכם בעזרת מטלית ספוגה במים, טבלו צמר גפן בוודקה, ועברו על העלים, מה שיבטיח לצמחים הגנה מכנימות ושאר מזיקים.

ריענון האוויר והפגת ריחות רעים

ריחה של הוודקה עצמה אינו נעים כל כך (מזכיר מאוד אציטון, למקרה שתהיתם), אך הנוזל עצמו יכול לשמש מטהר אוויר טבעי ולהעניק לחלל ריח ניטרלי ורענן ללא זכר לאלכוהול. מלאו רבע בקבוק תרסיס בוודקה ואת שלושת הרבעים הנותרים מלאו במים, והתיזו. הוודקה יעילה במיוחד בהרחקת ריחות רעים של עישון, נעליים בסוף יום ארוך ומזון מעופש.

הרחקת כתמי עובש וטחב

אמרו שלום לכתמי העובש שמקשטים את האמבטיה שלכם בעזרת פעולה פשוטה: מלאו בקבוק תרסיס ב-1/4 וודקה ו-3/4 מים, התיזו בנדיבות על הכתמים והשהו את התערובת על הכתמים למשך 5 דקות. בסופן נגבו את האזור בסמרטוט נקי.

ניקוי מראות

המראה הפכה לדביקה משאריות ספריי לשיער, משחת שיניים או סתם טיפות מים? טובלים מטלית בוודקה ומנגבים את המראה. אגב, אותה שיטה יעילה גם להסרת הדבק שהשאירו מדבקות ותוויות.

החזרת הברק

וזה האהוב עלינו ביותר: הבריקו במטלית ספוגה בוודקה את הסכו"ם וחלקי הפורצלן והזכוכית באביזרי האמבטיה - והם ישובו לזהור כחדשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר