טוויטר משנה את פניה: לבבות במקום כוכבים

טוויטר החליפה את הכוכב שסימן ציוצים כאהובים - בלב. זה לא השינוי הראשון שהופך את טוויטר ליותר ויותר דומה למתחרה פייסבוק. השאלה היא אם המשתמשים יאהבו את הרעיון (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
הלבבות החדשים של טוויטר (צילום מסך)

טוויטר משנה את 'סמן כאהוב': בשעות האחרונות ביצעה טוויטר שינוי משמעותי בעיצוב הממשק שלה. רשת המיקרובלוגינג הפופולרית נוטשת את כוכב ה'סמן כאהוב' שליווה את הרשת החברתית מהגדולות בעולם מאז נוסדה לפני למעלה מ-9 שנים.

הסימון החדש נקרא פשוט 'אהבתי' והוא מסומן על ידי לב שהופך לאדום אחרי שתסמנו ציוץ כאהוב במקום הכוכב הצהוב שסימן את אותו הדבר עד היום.

בטוויטר מבצעים את השינוי שבועות ספורים לאחר שהמתחרה הגדולה פייסבוק הודיעה כי החלה לבחון מספר סימוני לייקים אותם יוכלו המשתמשים לסמן לצד הלייק המסורתי שמלווה את החברה מיום היווסדה. הסימונים החדשים בפייסבוק שנועדו להעלות את נתוני המעורבות בפוסטים כבר הוטמעו במספר מדינות בעולם בהן בוחנת פייסבוק את התגובתיות.

בטוויטר לא מתכוונים להסתפק בסימון לייק חדש, שכן לפני כחודש דווח כי בחברה מתכוננים לבטל באופן חלקי את מגבלת 140 התווים שמאפיינת את הרשת החברתית במידה רבה ולאפשר למשתמשים להתחיל לכתוב ניסוחים ארוכים כדוגמת הפוסטים של פייסבוק.

על פי דיווחים שונים, השינוי יבוצע ככל הנראה על ידי כלי חדש שמפתחים בחברת טוויטר בימים אלו, כשמגבלת התווים תישאר באופן חלקי. מה שאומר שמשתמשים יוכלו לצייץ פוסטים ארוכים יותר באמצעות הכלי החדש - 140 תווים מתוך הפוסט יפורסמו בטוויטר, לצד הפנייה לפוסט המלא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר