סגן השר מאיר פרוש: "הממשלה פיזרה עיזים, אנו טורחים להוציאן"

הממשלה החליטה לבטל את התניית תקצוב תלמידי חו"ל בביקור באתרי מורשת שאין רוח נוחה מהם. סגן השר מאיר פרוש מסביר כי זה חלק מההסכם הקואליציוני שנועד לבטל את גזירות לפיד (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
סגן השר מאיר פרוש (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90 )

הממשלה החליטה אמש בישיבתה לבטל את התניית תקצוב תלמידי חו"ל בביקור באתרי מורשת שאין רוח נוחה מהם, ובתיקון עוול בדמות החזרת התקציבים למוסדות החינוך החרדים, כפי שהיה בשנת תשע"ב.

סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ממפלגת 'יהדות התורה' מבהיר כי זהו חלק בלתי נפרד מההסכם הקואליציוני בין יהדות התורה לסיעת הליכוד שנועד לבטל את גזירות לפיד.

"נדבך נוסף בהסכם קואליציוני קוי,ם", מסביר פרוש ומבהיר כי "המטרה היא להחזיר את המצב לקדמותו כפי שהיה בשנת תשע"ב. הממשלה הקודמת פיזרה עזים בסעיפים שונים, ואנו ביהדות התורה טורחים להוציאן אחת אחת".

פרוש מוסיף ואומר כי "אנו, ביהדות התורה, לעתים נפעמים מהיקף משנתה הסדורה של הממשלה הקודמת, כאשר מדי יום אנו מגלים סעיפים ותתי תקנות שמטרתן היחידה היא לפגוע בעולם התורה בכללותו".

אתמול כאמור, ביטלה הממשלה בישיבתה השבועית את התניית התקצוב לתלמידי חו"ל הלומדים בישיבות בארץ בביקור באתרי מורשת שאין רוח נוחה מהם והחזירה תקציבים חינוך שקוצצו על ידי ממשלת לפיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר