טרה משיקה גבינה צהובה מ-100% רכיבים טבעיים

טרה מפתיעה שוב עם הדור הבא של הגבינות הצהובות - בפיתוח חדשני וראשון מסוגו משיקה המחלבה את גבינה צהובה 'נעם' ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרי משמרים. כל הפרטים (צרכנות)

בפיתוח חדשני וראשון מסוגו, משיקה מחלבת טרה את הדור הבא של הגבינות הצהובות: גבינה צהובה "נעם" ללא צבעי מאכל מלאכותיים וללא חומרים משמרים. מדובר בסדרה היחידה על המדף שעשויה מ-100% רכיבים טבעיים.

ההשקה ממשיכה את המהפכה שחוללה טרה לפני שנתיים בקטגוריית הגבינות הצהובות, עם השקת "נעם" ללא חומרים משמרים - השקה אשר העלתה את נושא החומרים המשמרים לכותרות וחוללה שינוי משמעותי בהרגלי הצריכה בכל קטגוריות המזון בישראל.הפיתוח הנוכחי מציג חדשנות מוצרית אמיתית מול המתחרים בקטגוריה.

הגבינה הצהובה החדשה מאפשרת לצרכנים ליהנות מארוחות וכריכים בריאים יותר, ומשלבת טעם נפלא וללא תוספים מלאכותיים, חומרים משמרים וצבעי מאכל מלאכותיים.

הגבינה החדשה משווקת באריזה חדשה עם חותמת בולטת של "100% רכיבים טבעיים" המבטאת את הערך המוסף במוצר.

ארן אלסנר, מנכ"ל טרה, מציין כי המחלבה חרטה על דגלה חדשנות אמיתית ובשורה בריאותית בכל השקת מוצר חדש. "הפיתוח החדשני הוא חלק ממטרת העל המנחה את המחלבה לכל אורך הדרך - "יותר בריא, יותר טעים" - ובבסיסה פיתוח מוצרים בריאים יותר, בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, תוך שמירה על טעם מצוין.

לפני שנתיים, עם המעבר למחלבת נעם החדשה בנתיבות, יצרנו מהפכה במקרר החלב, כאשר הסנונית הראשונה הייתה השקת 'נעם ללא חומרים משמרים', דרך שיפור הערכים התזונתיים בגבינה לבנה, קרם שמנת וקוטג' עם יותר סידן ופחות נתרן, ועד קטגורית הילדים עם השקת מעדני הילדים 'מוו' עם ערכי הסידן הגבוהים ביותר לצד הפחתה בתוספת הסוכר."

"בתחילת השנה הנוכחית, השקנו את השוקו הראשון בישראל ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים ובהמשך הצגנו חידוש גם בקטגוריית החלב והצענו לצרכנים משקה חלב במתיקות מעודנת ללא תוספת סוכר וללא ממתיקים מלאכותיים, אשר מתאים במיוחד לשימוש באחת מהזדמנויות הצריכה המרכזיות של חלב, קורנפלקס".

ניר קניאס, סמנכ"ל שיווק מחלבת טרה, אמר: "ממחקרים שערכנו עולה כי ערך הטבעיות חשוב לא רק לנו כיצרני מזון, אלא גם לצרכנים, ונתפס אטרקטיבי במיוחד בקרבם. כיום משפחות צעירות מודעות לתזונה בריאה ומקפידות על איכות המוצרים אותם בני המשפחה צורכים באופן יומיומי, ולכן הגבינה הצהובה נעם תעניק להם ערך אמיתי".

מטרה נמסר, כי בעקבות מהלך השקת "נעם ללא חומרים משמרים" נהנתה טרה מעליה משמעותית בנתח השוק בו אוחזת המחלבה בקטגוריית הגבינות הצהובות: מ-2.8% כספי בחציון הראשון של 2013, ל-18.4%, לאחר ההשקה, בחציון הראשון של 2014 במדף - לפי נתוני סטורנקסט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר