אבוט ביוזמה מעוררת השראה - קוראת לצעירים בעולם לתרום דם

דם הנו מרכיב חיוני לחיים, כדי לעורר את הציבור חברת אבוט משיקה את יוזמת ה- Be The 1TM, שנוסדה כדי לעורר השראה בקרב צעירים ברחבי העולם לתרום דם באופן קבוע (בריאות)

דם הנו מרכיב חיוני לחיים, אך אנשים רבים אינם חושבים על כך אלא רק כשהצורך הופך להיות קריטי. בכל שנה נערכים ברחבי העולם 234 מיליון ניתוחים משמעותיים, אשר ברבים מהם נדרש עירוי דם או טיפול הכרוך בתרומות נוספות. 1 מתוך 7 אנשים שמתאשפזים בבית חולים זקוק לתרומת דם.

זוהי הסיבה אשר בגינה חברת אבוט פועלת בכדי להגביר את תשומת הלב הניתנת למטרה חשובה זו, ומשיקה את יוזמת ה- Be The 1TM, אשר נוסדה כדי לעורר השראה בקרב צעירים ברחבי העולם לתרום דם באופן קבוע.

"ביכולתנו לחולל שינוי בכך שנתרום דם. כל תרומת דם עשויה להועיל לעד ל- 3 אנשים במצבי חירום וכן בטיפולים ארוכי-טווח," אמר אחד משגריר הקמפיין בעולם "בשל כך, אני נלהב משיתוף הפעולה עם אבוט שיעלה את המודעות לגבי חשיבותן של תרומות דם ויעודד אנשים ברחבי העולם להפוך לתורמי דם לאורך כל חייהם ולמסייעים בהצלת חיים."

בעוד ש-108 מיליון תרומות נאספות בכל שנה ברחבי העולם, רק אחוז קטן מ-7 מיליארד האנשים שהינם כשירים ומתאימים לתרום דם ברחבי העולם אכן ממשים זכות זו. עבור מי שנדרשים לקבל עירוי דם, הצורך גדול אף יותר מפני שלדם חיי מדף קצרים ותוקפו עלול לפוג. רק באמצעות בסיס קבוע ויציב של תורמים בהתנדבות, שאינם מקבלים תגמול כספי, ניתן יהיה להבטיח אספקה נאותה ועקבית של דם.


מנהלת שירותי הדם של מד"א, פרופ' אילת שנער: "שירותי הדם של מד"א, ארגון ההצלה הלאומי של ישראל, זקוקים בכל יום לכאלף מנות דם. אזרחי המדינה נרתמים בהתנדבות למשימה חשובה זו אך לעיתים יש קושי לגייס תורמי דם. על מנת שנוכל לשמר את מלאי הדם הנדרש בכדי להעניק לחולים ולפצועים את הטיפול הראוי ואת הסיוע לו הם נזקקים בשגרה ובחרום, אני פונה לציבור לתת יד להצלת חיים ולהגיע לנקודות ההתרמה של שירותי הדם של מד"א, בנק הדם הלאומי, ולתרום דם במהלך כל ימות השנה. זכרו: מנת דם אחת יכולה להציל את חייהם של שלושה בני אדם. עזרו לנו להציל חיים!".

אבוט, המייצרת בנוסף גם את סימילאק למהדרין הינה חברה בינלאומית מובילה בתחום המחלות המדבקות ואיבחונן, כאשר מכשירי האבחון של אבוט, משמשים לסריקה של למעלה מ-50% מאספקת הדם העולמית. כתוצאה מבחירה קפדנית של תורמים ובדיקתם, בכל שנה מקבלים מיליוני בני אדם עירויי דם בביטחה. באמצעות תוכנית המעקב הגלובלית (Global Surveillance Program) של אבוט, החברה פועלת לשמור על אספקת דם בטוחה בעודה מזהה וירוסים ומחלות חדשות, בנוסף לגילוי זנים חדשים של איידס וצהבות B ו-C במטרה לוודא גילויים של וירוסים אלה בתהליך סינון בדיקות הדם.

זיכרו לתרום דם לוקח כשעה בלבד, התהליך כולו, שזה כולל רישום, סינון רפואי קצר, לקיחת דם (שנמשכת רק 10 דקות) וכיבוד קל שמוגש בסיום.

לתרומת דם בישראל התקשרו למגן דוד אדום או בטלפון: 03-5300400

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר