"חשבתי שלא אצא בחיים"

מאבטח מכפר יאסיף נחדש כמחבל והוכה בקריית אתא

מאבטח נוצרי תושב כפר יאסיף, העובד במתקן המשטרה בקריית אתא, הוכה בידי עוברים ושבים, לאחר שנהג מונית שהבחין בצלב ברכבו החל לקרא "מחבל". הוא פונה לטיפול רפואי בביה"ח (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
המאבטח בבית החולים (צילום: מתוך ynet)

חייל לשעבר ומאבטח במתקן המשטרה בקריית אתא, נוצרי תושב כפר יאסיף, הותקף על ידי נוסעי מונית, שחשדו בו, לטענתו, כי הוא מחבל.

האירוע התרחש במרכז שביט בקריית אתא, לאחר ששב מביקור משפחתי והיה בדרכו לעבודה. "עמד שם רכב במרכז הרחוב ואני צפרתי לו וירדתי לבדוק מה קרה", שחזר המאבטח. "נהג מונית שעבר שם ראה את הצלב באוטו והתחיל לצעוק 'זה ערבי מחבל'. התחילו לרדת עליי עם כל הכלים - מקלות, שרשראות, סכינים והתחילו להכות".

"צעקתי להם שאני שוטר מאבטח אבל זה לא עזר. המשיכו להכות, בראש ובכתפיים. בכל הגוף, הצלחתי להדוף אותם כשהבנתי שאם אני לא יוצא משם עכשיו, אני לא יוצא מזה חי. הצלחתי להיכנס לאוטו ונסעתי משם כשאני דופק את האוטו. זה היה מפחיד, חשבתי שלא אצא משם בחיים".

בהודעת המשטרה נמסר כי הצעיר יצא מרכבו "וביקש לברר עם נהג הרכב שלפניו מדוע הוא לא נוסע ומתעכב ברמזור. נהג הרכב שנבהל צעק 'מחבל'. לטענת המאבטח, נוסעי מונית סמוכה ששמעו את הצעקה תקפו אותו וכתוצאה מכך הוא נשרט קלות בידו".

צוותי הצלה שהוזעקו למתקן המשטרתי - לשם נמלט, העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו למרכז הרפואי בנהריה. הוא סובל מחבלות ומציעה בכתפו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר