הקרב על איילת השחר

מחאה ברשת: חיילים מצטלמים עם השלט "גם אני לא הורס בית הכנסת"

חיילים רבים מיחידות שונות בצה"ל, מצטרפים ביומיים האחרונים למחאה שמוביל דף הפייסבוק "גם אני לא הורס בית כנסת" ומצטלמים לצד הכיתוב נגד הריסת איילת השחר בגבעת זאב (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: דף הפייסבוק גם אני לא הורס בית כנסת)

הקרב על בית הכנסת: חיילים רבים מיחידות שונות בצה"ל, בהם גם יחידות קרביות, הצטרפו בימים האחרונים למחאת רשת נגד הריסת בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב.

החיילים, הצטרפו לקמפיין שמוביל עמוד הפייסבוק "גם אני לא הורס בית כנסת", והעלו תמונות שלהם יחד עם שלט ועליו הכיתוב "גם אני לא הורס בית כנסת".

בין החיילים שהצטרפו למחאה, ניתן למצוא לוחמים מכפיר, גולני, חטיבת השריון 401, יחידות מג"ב, מודיעין שדה והרבנות הצבאית.

טרם ברור כיצד צה"ל יפעל נגד אותם חיילים והאם תיפתח חקירה בנושא. כזכור, במקרים דומים בעבר בהם חיילים הצטרפו למחאות שונות ברשתות החברתיות, הודחו החיילים מיחידותיהם.

בתחילת השבוע, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס את השרים אריה דרעי, נפתלי בנט ומשה יעלון, יחד עם ראש מועצת 'גבעת זאב' יוסי אברהמי, והגיע להסכמה על העתקת בית הכנסת המיועד להריסה 'איילת השחר'.

על פי ההסכם, שגיבשו אריה דרעי ונפתלי בנט, יוקצה שטח חדש לבית הכנסת, המתפללים יעזבו את המבנה, ובית הכנסת יועתק לשטח החדש בתוך שלושה חודשים.

השטח עליו יבנה בית הכנסת החדש, הוא שטח שכיום ממוקם בו מגרש משחקים. עד לבניית בית הכנסת יתפללו אנשי איילת השחר במקלט מקומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר