גוגל מפות מתחילה בתכנית עריכה; כך תקבלו 1TB אחסון חינם בגוגל דרייב

גוגל רוצה ליישם שינוי משמעותי בשירות המפות שלה, בשבילו היא זקוקה לכם. בין ההטבות למשתמשים שיעזרו לגוגל: נפח איחסון ענק של 1 טרה בייט בגוגל דרייב - בחינם. כך זה יעבוד (דיגיטל, ברשת)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: גוגל)

גוגל מפות משתדרגת והמשתמשים יכולים לקבל 1TB חינם בגוגל דרייב: בימים האחרונים הודיעה ענקית האינטרנט גוגל על שינוי משמעותי שהיא מטמיעה בשירות המפות שלה, כשהיא פותחת לעריכה את חלק מהפיצ'רים אותם יוכלו המשתמשים לערוך ולהוסיף תמונות או טקסט בתיאור אתרים שונים המופיעים במפות.

מסרטון ששחררה ענקית האינטרנט נראה כי גוגל מתכוננת להפוך את המפות שלה לשירות המלצות לביקורים, בדומה לפלטפורמות גדולות כמו 'טריפאדוויסר' וכדומה, בהן יכולים המשתמשים לדרג את בתי העסק ולכתוב על החוויות שעברו במקום, לטובה או לרעה.

המשתמשים יוכלו לדרג בתי עסק ונקודות עניין שונות בדירוג כוכבים, כמו כן בכתיבת ביקורות ובהעלאת תמונות מהמקום - בדומה לשירות מקביל בשירות וייז של גוגל.

בגוגל גם מציעים הטבות למשתמשים שידרגו את נקודות העניין ובתי העסק. בין היתר משתמש שיזכה לדירוג של 4 כוכבים יוכל לקבל נפח אחסון של 1 TB בשירות הענן של גוגל - Google Drive בחינם.

על פי רמת הדירוג של המשתמש גם יקבע איזה סוג ביקורת יוכל המשתמש להכניס למפות. כך למשל, רק עורכים בכירים בעלי דירוג גבוה יוכלו להכניס תמונות, כמו כן הערותיהם של ה"עורכים הבכירים" יוצגו לשאר המשתמשים לפני שאר הביקורות.

עדיין לא ברור כיצד ידורגו העורכים, אך ככל הנראה הדירוג יבוצע לפי רמת הפעילות של המשתמשים המדרגים יחד עם שיקלול נוסף של האלגוריתמים של גוגל ודירוג של משתמשים אחרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר