לאחר הביקורת, צוקרברג מבהיר: "נפעיל את 'אני בטוח' תכופות"

פייסבוק הפעילה את "אני בטוח" בעקבות הפיגוע בפריז וחטפה גל של ביקורות מגולשים בעולם מדוע לא הפעילה את הפיצ'ר באסונות ואירועים קשים אחרים. צוקרברג קרא את הביקורות - והתנצל

בני סולומון | כיכר השבת |
מארק צוקרברג (צילום: שאטרסטוק)

צוקרברג נכנע לביקורת ויפעיל את 'אני בטוח': בימים האחרונים, מאז אירעה סדרת הפיגועים בפריז, הוטחה ביקורת רבה בענקית הרשת פייסבוק, לאחר שזו בחרה בעקבות אירועי הטרור להפעיל את פיצ'ר 'אני בטוח' שנועד להודיע לקרובים ולחברים בפייסבוק כי המשתמש לא נפגע במהלך אסון שאירע בסביבתו.

הביקורת שהוטחה בפייסבוק היא על כך שהחברה בחרה להפעיל את הפיצ'ר רק בפיגוע בצרפת, ולא למשל יומיים קודם לכן בעת שמספר מחבלים פוצצו את עצמם ברובע הדאחייה, מעוז חיזבאללה בבירות. או אפילו בעת הפיגועים התכופים שאירעו בישראל בשבועות האחרונים.

לאחר הביקורת שהוטחה גם במייסד פייסבוק מארק צוקרברג, כשאלפי משתמשים תקפו אותו בתגובה לשינוי תמונת הפרופיל שלו לדגל צרפת, ענה צוקרברג כי הוא קיבל את הביקורות ומעתה תפעיל הרשת החברתית את הפיצ'ר לעיתים תכופות יותר וגם בפיגועים.

בתגובה שכתב צוקרברג טען כי "אנשים רבים שאלו, בצדק, למה אנחנו מפעלים את 'אני בטוח' רק למשתמשים בפריז אבל לא למשתמשים בקרבת פיגועים בבירות ובמקומות אחרים. עד אתמול, המדיניות שלנו הייתה להפעיל 'אני בטוח' רק לאסונות טבע. אנחנו פשוט שינינו את זה ועכשיו מתכננים להפעיל בדיקת בטיחות אסונות 'אנושיים'".

צוקרברג הוסיף כי "תודה לכל מי שהביע את שאלותיו וחששותיו לגבי הפיצ'ר החדש. אתם צודקים שיש הרבה קונפליקטים חשובים אחרים בעולם. אכפת לנו כל האנשים באותה מידה, ואנו עובדים קשה כדי לעזור לאנשים הסובלים בכמה מהמצבים האלה כמה שאנחנו יכולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר