פייסבוק בוחנת אפליקציית מסרים עם מחיקה אוטומטית

לצד ההודעות שישלחו לזמן קצוב יופיע סימון עם שעון חול, שיסמן על הזמן שקרב עד להשמדת ההודעה באופן אוטומטי, כשהמשתמשים יוכלו להגדיר לאחר כמה זמן תימחק ההודעה מהמקבל (אינטרנט)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

פייסבוק מפתחת אפליקציה להשמדת הודעות: בשעות האחרונות הודיעה חברת פייסבוק כי היא התחילה לבחון פיצ'ר חדש באפליקציית המסרים המידיים שלה - פייסבוק מסנג'ר, שתאפשר מחיקה אוטומטית של תמונות וסרטונים ששולחים המשתמשים אחד לשני.

על פי הודעת החברה, לצד ההודעות שישלחו לזמן קצוב יופיע סימון עם שעון חול, שיסמן על הזמן שקרב עד להשמדת ההודעה באופן אוטומטי, כשהמשתמשים יוכלו להגדיר לאחר כמה זמן תימחק ההודעה מהמכשיר של המקבל.

מדובר בפיצ'ר שקיים כבר באפליקציית 'סנאפצ'ט' שנחשבת למתחרה לאפליקציית 'ווטסאפ' שרכשה פייסבוק לפני כשנה וחצי בסכום של כ-22 מיליארדי דולרים. היתרון המשמעותי של סנאפצ'אט על ווטסאפ הוא אפשרות למחיקה אוטומטית של ההודעות.

לפני כשנתיים דווח כי פייסבוק מנהלת מגעים לרכישת סנאפצ'ט תמורת סכום של כשלשה מיליארדי דולרים, אלא שהמו"מ נכשל ופייסבוק רכשה את ווטטסאפ, מאז פועלים בחברה למציאת פתרון שיתחרה בסנראפצ'ט.

השירות החדש כאמור כבר זמין בצרפת כניסיון, ובהמשך הוא צפוי להתרחב לכל העולם. השירות החדש עושה שימוש כאמור בפלטפורמת המסנג'ר של פייסבוק שזוכה ללמעלה ממיליארד משתמשים בזכות העובדה כי מדובר גם בתיבת ה'אינבוקס' של פייסבוק, והשינוי הנוכחי יוכל להחדיר מסנג'ר ללב שירותי ההודעות המידיות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר