מאבל לשמחה: חתונתם של שרה ליטמן ואריאל ביגל תתקיים בשבוע הבא

ימים ספורים לאחר שיעקב ליטמן נרצח בפיגוע יחד עם בנו נתנאל הי"ד בעת שהיו בדרכם ל"שבת חתן" לרגל חתונת הבת שרה תחיה, הודיעה המשפחה על תאריך חדש שנקבע לחתונה (חדשות, בארץ)

(באדיבות המשפחה)

מאבל לשמחה: ימים ספורים לאחר שיעקב ליטמן נרצח בפיגוע יחד עם בנו נתנאל הי"ד בעת שהיו בדרכם ל"שבת חתן" לרגל חתונת הבת שרה תחיה שאמורה הייתה להינשא מחר (שלישי), הודיעה המשפחה הערב כי החתונה תתקיים בשבוע הבא לאחר שבני המשפחה יקומו מהשבעה על מות האב והאח.

בהודעה שמסרו בני משפחת ליטמן הערב נכתב כי "אל תשמחי אויבתי לי כי נפלתי קמתי. בעזרת השם חתונתנו תתקיים ביום חמישי הבא י"ד בכסלו 26 בנובמבר בבנייני האומה. כל עם ישראל מוזמן לקום עמנו מעפר ולשמוח בשמחתנו".

Read this in english

כזכור, ביום שישי סמוך לשעה 15:00 פתח מחבל פלסטיני באש לעבר רכב המשפחה שנסע על יד הישוב עתניאל בדרכם לשבת החתן, מהירי נרצחו אב המשפחה יעקב ובנו נתנאל בן ה-18, מתנדב במד"א. אם המשפחה ושני ילדים נוספים נפצעו באורח קל מהירי ושוחררו לאחר זמן קצר.

ההזמנה המקורית (סריקה)

במוצאי שבת עצרו לוחמי צה"ל יחד עם השב"כ את שאדי אחמד מטאוע, בן 28 תושב העיר חברון, שמזוהה עם ארגון ה"ג'יהאד אסלאמי". החשוד נעצר בביתו בעקבות דיווח שמסר אביו (עת הגיע למחסום צבאי), אודות כך שבנו הוא זה אשר ביצע את הפיגוע.

מחקירה ראשונית בשב"כ עלה כי המפגע סיפר לאחיו מג'די כי ביצע את פיגוע הירי בדרך לסמוע. האח מג'די מיהר לעדכן את אביו והשניים, שחששו כי בעקבות מעשיו של שאדי ביתם יהרס, החליטו להסגירו לידי ישראל. כאמור, החשוד נעצר בביתו וכבר בחקירתו הראשונית בשב"כ מסר אודות מעורבותו בפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר