פתרון לאלפי חולים

החלו העבודות להקמת MRI ב'מעיני הישועה'

בהתוויית המדיניות החדשה של שר הבריאות יעקב ליצמן: החלו עבודות הפיתוח להקמת מכון MRI במרכז הרפואי מעיני הישועה. מנכ"ל המרכז, שלמה רוטשילד: "שר הבריאות ליצמן מחולל מהפכה ביעילות מערכת הבריאות. המכון ימנע עינוי דין לאלפי חולים"

הדמיית המכון החדש (צילום: הדמיה)

החלו עבודות פיתוח אינטנסיביות להרחבת מכון הדימות במרכז הרפואי מעיני הישועה והקמת מכון MRI (אם.אר.אי.) המוקמת בסיוע משרד הבריאות, על פי התוויית המדיניות החדשה של שר הבריאות יעקב ליצמן.

כזכור, עם כניסתו לתפקיד הכריז שר הבריאות על החלטתו לחייב את כל בתי החולים המפעילים חדר מיון להעמיד לרשות המטופלים ביצוע בדיקות MRI באופן שוטף.

בעת ביקורו של ליצמן במרכז הרפואי מעיני הישועה, הכריז סגן השר כי משרד הבריאות יממן כמחצית מעלות רכישת המכשיר שעלותו מסתכמת בכ-6 מיליון ₪ מלבד עלות הפיתוח.

לאור ההכרזה החלו במעיני הישועה בעבודות הכנה מהירות להקמת מכון MRI אשר עשוי להקל עד מאוד את סבלם של המטופלים אשר נדרשים לעיתים להמתין כחצי שנה לבדיקה ולהיגרר לבתי חולים מרוחקים ברחבי הארץ כדי לזכות לבדיקה בשעת לילה מאוחרת.

לעיתים מדובר באנשים עם רקע רפואי בעייתי או חשש למחלה ממהירה וההמתנה לביצוע הבדיקה מהווה קושי ועינוי בל יתואר, כאשר הם תלויים ועומדים בין תקווה לייאוש, עד לפענוח הבדיקה וכידוע אין שמחה כהתרת הספקות.

מנכ"ל המרכז הרפואי מעיני הישועה שלמה רוטשילד הודיע לשר הבריאות על קידום וביצוע החלטתו כאשר בקרוב תורחב המחלקה לרדיולוגיה אבחנתית (דימות) במכון נוסף – MRI שיהיה צמוד למכון רנטגן, סיטי וממוגרפיה.

"שר הבריאות מחולל מהפכה בהבראת מערכת הבריאות. המכון ימנע עינוי דין לאלפי חולים וישפר את השירות והזמינות של הרפואה הציבורית שאותה שם ליצמן בראש סדר העדיפויות. אין ספק כי הדבר הטוב ביותר שקרה למערכת הבריאות במדינת ישראל היתה מינויו של ליצמן לתפקיד שר הבריאות, שר ביצועי ומהפכני, אשר לדבריו והחלטותיו ישנה משמעות מעשית".

הדמיית המכון החדש והמתקדם
הדמיית המכון החדש והמתקדם
הדמיית מכשיר ה-MRI במכון החדש והמתקדם במרכז הרפואי מעיני הישועה
בית החולים מעיני הישועה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר