"אני רוצה ברכה מהרב"

בחור התפרץ לבית מרן הרב שטיינמן, עוכב על ידי המשטרה

בחור ישיבה התפרץ לבית מרן הגראי"ל שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בבני ברק וסירב לעזוב את הבית תוך שהוא צועק ומתפרע. למקום הוזעקה המשטרה שהוציאה את הבחור ועכבה אותו לחקירה (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ניידות המשטרה ליד בית מרן הרב שטיינמן (באדיבות המצלם)

בשעה האחרונה (שלישי) בחור ישיבה התפרץ לבית מרן ראש הישיבה הגאון רבי אהרון לייב שטיינמן ברחוב חזון איש 5 בבני ברק ולמקום הוזעקה המשטרה שעכבה אותו.

הבחור נכנס אל הבית שלא בשעות קבלת הקהל תוך דחיפות וצעקות. בני הבית ביקשו ממנו לצאת אולם הוא סירב וזעק: "אני רוצה ברכה מהרב".

לדברי הנוכחים הוא צעק בקול גדול והפחיד את הסובבים. בשלב מסויים הוא ניסה להתפרע וכמעט פגע בחלק מיושבי הבית באלימות פיזית.

מקורבי מרן ראש הישיבה הזעיקו ניידת משטרה שהגיע במהירות למקום והוציאה אותו מהבית ועכבה אותו להמשך חקירה.

לדברי המקורבים לא ברור הרקע להתפרצות אולם מדובר היה במקרה מוזר ומפחיד. "רק בנס הצלחנו לשמור עליו עד שכוחות המשטרה הגיעו".

מהמשטרה נמסר כי "שוטרי השיטור העירוני של בני ברק עצרו לפני זמן קצר אדם שניכנס למעונו של הרב אהרן לייב שטיינמן שליט"א. השוטרים הוזעקו ע"י בני הבית לאחר שניסה להיכנס ללא אישור לבית הרב בטענה כי הוא מבקש ברכה. חשוד הועבר לחקירות מרחב דן".

כזכור לפנות בוקר לפני כשנתיים פרץ יהודה פילץ, תושב מודיעין עילית, לביתו של מרן הרב שטיינמן, התנפל עליו בשתי ידיו, אחז את כתפו השמאלית באזור צווארון חולצתו ומשך את הרב בחוזקה תוך שמטלטל אותו עד כדי הטייתו לכיוון המיטה בעודו צועק: "אני נגד הרב שטיינמן". התוקף נעצר והוגש נגדו כתב אישום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר