פייסבוק הודיעה: נשיק עמודי התרמה ייעודיים בתוך הרשת

ענקית הרשת החברתית פייסבוק הודיעה היום כי החליטה להשיק פלטפורמת התרמות מיוחדת במקום כפתור "תרום" אותו התחילה לבדוק לפני מספר שבועות. איך בדיוק זה יעבוד? כל הפרטים (אינטרנט)

(צילום: פייסבוק)

בפייסבוק רוצים לשלוט גם בתרומות שלכם: ענקית הרשת החברתית פייסבוק הודיעה היום (רביעי) כי החליטה להשיק פלטפורמת התרמות מיוחדת במקום כפתור "תרום" אותו התחילה לבדוק לפני מספר שבועות. על פי ההודעה, עמודי ההתרמה יופעלו במתכונת נפרדת מעמודי הפייסבוק של הארגונים שעומדים מאחורי ההתרמה.

כזכור, לפני מספר שבועות הודיעה פייסבוק כי היא בוחנת אפשרות להטמעת כפתור 'תרום' שיוטמע כקריאה לפעולה בעמודים הרשמיים של ארגונים ללא מטרות רווח. אלא שבמקום הטמעת כפתור 'תרום' שנראה בדיוק כמו כפתור ה'רכוש' שהטמיעה החברה לאחרונה, החליטו בסופו של דבר ליצור פלטפורמה חדשה לגמרי עבור ההתרמות.

על פי הפרסום של החברה, עמודי ההתרמה יראו כמו שנראים עמודי אירועים כיום, כך שכל ארגון יוכל לפתוח בהתרמה חדשה עבור מטרה ספציפית. מנהלי הארגון יוכלו לעדכן את הגולשים ואת המשתמשים בכל שלב למה הכסף מיועד ומה נעשה עם הכסף שכבר נתרם.

בפייסבוק מצהירים כי הם לא יגבו עמלות עבור הכסף וכי הכסף יעבור בשלמותו לארגונים ולמטרות שלשמם הם נועדו. גורמים בחברה מסרו כי המטרה בפרויקט אינו ליצור כסף אלא להפוך את העולם לטוב יותר ולאפשר לארגונים העובדים למען הציבור לקבל כספים בצורה פשוטה.

בפייסבוק מציינים כי הפרויקט החדש יהיה פתוח רק עבור עמותות ללא מטרות רווח שבחברה יאשרו כי הם אכן עמותות פעילות, ישרות ופועלות על פי חוק.

בנוסף, הארגונים שיפתחו את עמודי ההתרמה לא יוכלו למשוך את הכסף מבלי שיראו למשתמשים להיכן הכסף הולך ויחויבו להציג את ההתקדמות במטרות לשמם הקימו את עמוד איסוף התרומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר